יונ 8, 2021
Admin

קינוחים שילדים אוהבים

ילדים ומתוקים – שני דברים שמתחברים טוב מאוד ביחד. כאשר חושבים על הכנת קינוחים שילדים יאהבו במיוחד, הדבר הראשון שנחשוב עליו הוא כמובן כדורי שוקולד. מה הדבר השני? עוגיות שוקולד צ'יפס. לא סתם שני המאכלים הטעימים והמתוקים האלה חביבים על ילדים (ועל ילדים בנפשם). יש בהם את כל מה שאפשר לבקש: מתיקות, שוקולד ואפשרויות אינסופיות לגיוונים. הנה כמה דברים שחשוב שתדעו על הכנת הקינוחים האלה, ואיך תוכלו לשלב את הילדים בתהליך בצורה מהנה.

להתחיל בבסיס

אם אתם מעוניינים להכין קינוח שילדים וגם מבוגרים יאהבו, אפשר בהחלט להתחיל עם עוגיות שוקולד צ'יפס. העוגיות האלה הן פשוטות יחסית להכנה, ומכילות פצפוצי שוקולד כמובן ולא פחות חשוב – בצק טעים. במידה וזה הקינוח הראשון שאתם מכינים, אין סיבה לדאגה. מדובר במאכל עם זמן הכנה מועט שגם מי שיש לו שתי ידיים שמאליות בכל הנוגע לאפיה, יוכל להוציא תחת ידיו עוגיות טעימות. כמו במקרה של כדורי שוקולד, כל מה שתצטרכו כדי להכין קינוח מעולה זה שוקולד איכותי, קמח וסוכר. על זה תוכלו להוסיף אינסוף תוספות נהדרות שישדרגו את המנה.

תוספות משגעות

בהכנת כדורי שוקולד או עוגיות שוקולד צ'יפס אשר מיועדות לילדים, כדאי לחשוב על תוספות מעניינות שיכולות לשדרג פלאים את המנה. הילדים שלכם מטורפים על סוכריות קטנות לקישוט עוגה? הן יהיו תוספת מצוינת שתעשיר כדורי שוקולד שאתם מכינים או עוגיות שוקולד צ'יפס (עם סוכריות מעט יותר גדולות). אל תחששו להיות יצירתיים ולבחור כמה צבעים לקישוט או לשחק עם שני צבעים מנוגדים (חום ולבן, אדום וכחול וכן הלאה).
נסו לא להתקבע על פצפוצי שוקולד כשאתם מקשטים עוגיות. אפשר בהחלט לחתוך טבלת שוקולד מסוגים שונים (מריר, חלב, לבן) לחתיכות קטנות ולקשט כך את העוגיות. באפיה בתנור השוקולדים ימסו ויוסיפו עוד קצת טעם לטעמי העוגיה.

להכין עם ילדים

החלק הכייפי ביותר בהכנת קינוחים לילדים כמו עוגיות שוקולד צ'יפס או כדורי שוקולד הוא…להכין עם הילדים את הקינוחים האלה. ילדים מאוד אוהבים לעבוד במטבח יחד עם ההורים או מבוגרים אחרים. הם לומדים באמצעות תהליך האפיה להמתין בסבלנות, לקרוא רכיבים, למדוד ולהשתמש קצת ביצירתיות שלהם. בסופו של דבר התוצאה היא מתוקה להפליא, טעימה ומתגמלת. חשוב לתת לילדים מרחב פעולה בגבולות האפשר: לאפשר להם לעבוד בצורה עצמאית במטבח, גם אם זה מלכלך יותר. אם יש רכיב שהם לא מכירים, או תוספת שהם לא נתקלו בה, אפשר בהחלט לטעום כדי להסיר את החששות. הכיף האמיתי הוא לשתף את הילדים החל מתהליך רכישת המרכיבים. אם מתאפשר, גשו איתם לקנות קמח, שוקולדים, קישוטים ועוד מרכיבים. אם מדובר בילדים שיודעים כבר לקרוא, תנו להם לאתר את הרכיבים בעצמם על פי מתכון עוגיות שוקולד צ'יפס או כדורי שוקולד.

 

כתוב תגובה

פרסומת