יונ 20, 2021
Admin

הכל מתחיל במזון

עד כמה חשוב שנקפיד על אוכל לבעלי החיים שלנו? תזונה נכונה היא משהו חשוב לא רק עבור בני האדם. גם ההולכים על ארבע זקוקים למזון איכותי שיסייע להם בתקופות שונות של החיים. אוכל לחתולים, למשל הוא משהו שלא כדאי לזלזל בחשיבות שלו, משום שבמקרים רבים הוא יכול למנוע הגעה אל וטרינר או לטפל בבעיות בריאותיות שונות. איך תדעו איזה מזון מתאים לחתול שלכם? בדיוק בשביל זה כדאי למצוא חנות חיות מקצועית באזור שלכם.

מה החתול צריך

אם אימצתם חתול (ובמקרים רבים, אם חתול אימץ אתכם) אתם רוצים לדאוג לו מהרגע הראשון. במידה ויש לכם ניסיון בגידול חתולים, תדעו בדיוק איזה אוכל לחתולים לתת לחתול או לחתולה. לעומת זאת, אם אתם ממש לא מתמצאים וזו למעשה החיה הראשונה שאתם אוספים, כדאי לגשת לוטרינר בראש ובראשונה. הטיפול הוטרינרי הוא חשוב כדי לבדוק האם לחתול יש בעיה רפואית כלשהי שאנו לא יודעים לזהות. לעתים נגלה כי מדובר בחתול בית ששייך למישהו ויש לו צ'יפ עם פרטים מזהים. הוטרינר יסביר לכם על החיסונים הדרושים ומתי יש לבצע אותם, וגם ימליץ לכם על אוכל לחתולים שמתאים לחתול שמצאתם. תוכלו לגשת לאחר מכן אל חנות חיות ולקנות את המזון המומלץ, או שבמקרים מסוימים תוכלו לרכוש אוכל לחתולים כבר אצל הוטרינר.

צעיר או מבוגר

האם החתול שנמצא אצלכם הוא חתול צעיר? גור חתולים קטן? או שמדובר בחתול בוגר? לגיל של החתול יש משמעות כאשר בוחרים אוכל לחתולים. חתולים צעירים הם בעלי דרישות תזונתיות שונות מחתולים בוגרים. קיים כיום מגוון רחב של אוכל לחתולים שמיועד לחתולים בשלבי חיים שונים. זה חשוב משום שממש כפי שהצרכים שלנו כבני אדם משתנים בהתאם לגיל, כך גם אצל חתולים. בכל חנות חיות תוכלו למצוא מותגים שונים אשר מציעים אוכל ייחודי לגורים למשל, שיכול לסייע להם בחיזוק גופם, או אוכל לחתולים בוגרים שזקוקים לטיפול בחניכיים או בבעיות ייחודיות לשלב החיים.

עבור בעיות ייחודיות

ממש כמו בני אדם, גם החתולים סובלים מבעיות בריאות שונות כאשר חלקן יכולות להחריף ללא טיפול נכון. טיפול נכון מתחיל בביקורים שגרתיים אצל הוטרינר אבל גם ברכישה מותאמת של אוכל לחתולים שמטפל בבעיה הרפואית. במידה והחתול שלכם סובל מבעיות בדרכי השתן, תוכלו למצוא כמעט בכל חנות חיות אוכל לחתולים אשר מותאם ומטפל בדיוק בבעיה הזו. מבולבלים ולא בטוחים באיזה סוג של מזון לבחור? יש לכם כמה אפשרויות. תוכלו להתייעץ עם הוטרינר ולקבל ממנו המלצה על סוגי אוכל מומלצים, או במידה וקיים אצל הוטרינר אוכל לחתולים במצב ספציפי, תוכלו לרכוש ממנו. יתכן והוטרינר יפנה אתכם אל חנות חיות שבה מוכרים את המזון המותאם בדיוק לבעיה ממנה החתול סובל. אל תקלו ראש בכך, משום שהכל מתחיל במזון שהחתול צורך.

כתוב תגובה

פרסומת