אוק 7, 2021
Admin

איך לעצב דירת סטודנטים?

שנת הלימודים האקדמית בפתח, ולא מעט סטודנטים אשר עברו לדירות משלהם או למעונות סטודנטים רוצים לעצב את החלל הביתי החדש. לצד ריהוט מתאים, כדאי מאוד להשקיע ברכישת צמחים מלאכותיים לבית כדי להוסיף קצת צבע. לא מדובר רק בקניה של עציץ פלסטיק בודד, אלא בעיצוב שלם של החדר או החלל הציבורי.

להסתכל סביב

לפני שמתחילים להסתער על חנויות של צמחים מלאכותיים לבית, מומלץ לקחת רגע ולראות מה בדיוק דרוש לכם. חבל להוציא סכומי כסף גבוהים רק כדי לגלות בסוף שאין מספיק מקום לאותו עציץ פלסטיק גדול שרציתם. את רכישת העציצים כדאי לבצע רק אחרי שכבר סידרתם את כל הריהוט כולו. זה יאפשר לכם לקבל מושג על החלל שעוד נותר לכם לעצב וכמו גם על שילובי הצבעים הדרושים כדי לקבל מראה הרמוני. במידה ויש לכם כמות קטנה של ריהוט, עציצים גדולים מפלסטיק יכולים בהחלט להשתלב מצוין. אם אתם מתגוררים במעונות עם סטודנטים נוספים או חולקים דירה עם שותפים, בידקו האם הם מוכנים להוסיף עציצים עשויים מפלסטיק גם בחלל המשותף.

לשלב צבעים

עיצוב הדירה תלוי בכל מיני פרמטרים: הסגנון האישי שלכם, גודל הדירה שלכם, התקציב העומד לרשותכם וגם שילובי הצבעים בהם תעשו שימוש. עציץ מפלסטיק יכול להיות ירוק כולו, אך אפשר בהחלט להשתמש בעציצים צבעוניים יותר עם פרחים בגוונים שונים. בבחירת צמחים מלאכותיים לבית תוכלו לבחור בין שפע של סוגים כאשר בהם יש גם צמחים עם עלים צבעוניים או עם פרחים מלאכותיים בצבעים שונים. במידה והדירה שלכם מעוצבת בגוונים מונוכרומטיים, זריקה קטנה וירוקה של צבע יכולה לחולל שינוי מרשים. אם אתם טיפוסים יותר צבעוניים והריהוט כמו גם עיצוב הדירה מלאים בצבעים, כדאי מאוד שלא לבחור מגוון גדול  מדי של צבעים באותם צמחים מלאכותיים לבית.

למה בכלל מלאכותי?

וכעת לשאלת השאלות: למה לבחור בעיצוב הדירה עם צמחים מלאכותיים לבית במקום ללכת על האופציה האמיתית? כמובן שמדובר בעניין של העדפה, יש מי שאוהב את המראה הטבעי של הצמחיה בבית, ויש מי שלא שם לב להבדלים. כיום, בחירה של עציץ מפלסטיק יכולה להיעשות מתוך מגוון רחב, ומבלי שבכלל מורגש שמדובר כאן בעציץ מלאכותי. איכות החומרים היא הרבה יותר מדויקת וקשה לעמוד על ההבדלים במבט ראשון (וגם שני). לסטודנטים בכלליות כדאי לחשוב על רכישת צמחים מלאכותיים לבית ולהעדיף אותם על פני צמחים אמיתיים. סטודנטים נמצאים מרבית שעות היום מחוץ לדירה, ונוסעים בסופי שבוע על פי רוב. בדיוק בשל כך כדאי לרכוש צמחיה מלאכותית כדי שתוכלו להיות פטורים מלהשקות את העציצים בקביעות. התעסקות מינימלית בצמחיה מתאימה בדיוק עבור מי שאין לו את הפנאי והיכולת לדאוג לטיפוח צמחיה אמיתית. מעבר לכך, עציץ פלסטיק מחזיק מעמד זמן רב יותר ולכן סביר להניח שמדובר גם בפיתרון חסכוני לטווח הארוך.

 

כתוב תגובה

פרסומת