פבר 21, 2022
Admin

הכירו את האביזרים הכי שווים לטסלה מודל Y שלכם

דגמי הרכבים החשמליים של טסלה סחפו בסערה את הישראלים ובצדק, שכן חברה זו מביאה רכבים שהם פסגת הטכנולוגיה ויוקרה. מודל Y של טסלה מציע רכב קרוסאובר משפחתי המגיע בחמישה ואפילו שבעה מושבים. זהו רכב מצוין למשפחות שרוצות ליהנות מרכבי החברה החדשנית ביותר בעולם. אם כבר השקעתם ברכב אקסקלוסיבי שכזה, מדוע שלא תרכשו את האביזרים השווים ביותר כדי לשדרג אותו. לפניכם מספר אביזרים שישדרגו את החוויה עם הטסלה מודל Y שלכם.

מגן שמש

מדינת ישראל היא ללא ספק מדינה ברוכת שמש, דבר שיכול להיות מדהים כשמבלים בבריכה או בחוף הים. לעומת זאת, הכניסה לרכב לאחר ששהה זמן רב בשמש יכולה להיות מאוד לא נוחה, במיוחד כאשר יש לכם טסלה מודל Y עם מושבי עור, אשר עשויים גם להינזק מהקרינה החזקה.

 

כדי להגן על הרכב וגם עליכם, מומלץ להניח מגן שמש שימנע מקרינה חזקה להגיע למושבי העור וידאג שהרכב לא יתחמם כל כך בזמן החניה. ניתן למצוא מגן שמש ייעודי לרכב טסלה מודל Y המתאים בצורה מושלמת לחלון הקדמי. המגן עשוי משכבת פוליאסטר כפולה החוסמת ביעילות נהדרת את קרינת השמש. בחלק הפנימי של המגן ישנה שכבה בצבע שחור המצלילה את פנים הרכב בצורה יעילה עוד יותר. כאשר מגן השמש אינו נמצא בשימוש, ניתן לקפל אותו בקלות ולאחסן בתיק ייחודי.

מגן למסך המגע

הרכבים של טסלה ובפרט טסלה מודל Y מגיעים עם מסך מגע מתקדם, באמצעותו ניתן לבצע שלל פעולות במגוון אפליקציות. כדי להבטיח שתקינות ואיכות המסך יישארו ברמה גבוהה לאורך זמן, מומלץ להתקין מגן מסך איכותי שישמור על שלמותו. ניתן למצוא מגן מסך בעל מנגנון חדשני המאפשר התקנה ויישור קלים ביותר, ליצירת התאמה מושלמת למסך הרכב. בנוסף, מגן מסך זה עשוי מזכוכית מחוסמת שאינה נשברת והוא גם בעל ציפוי מט, דבר המבטיח שלא יצטברו טביעות אצבעות על גבי המסך.

המסך מיוצר כך שהוא לא יפגע ברמת הרגישות המצוינת של המגע. בנוסף, הוא שומר על בהירות המסך ולא פוגם באיכות התצוגה.

ערכה לניקוי מושבי עור

בטסלה מודל Y ישנם מושבי עור מפנקים ויוקרתיים במיוחד, המאפיינים את עיצוב הפנים האקסקלוסיבי של רכבים אלה. אם אתם רוצים לשמור על המראה הנפלא של מושבים אלה לאורך זמן, מומלץ לרכוש ערכה ייחודית לניקוי מושבי עור. זוהי ערכה שלמה הכוללת חומר ניקוי, מטלית מיקרופייבר, מברשת מיוחדת, תכשיר ציפוי והגנה לעור ועוד.

מתקן לטלפון הנייד

רבים מאתנו זקוקים למכשיר הנייד שלנו במיקום נוח לראייה בזמן השהייה ברכב, בין אם עבור אפליקציות של ניווט או לראות שיחות נכנסות וכדומה. כדי לשמור על בטיחות מרבית יש להניח את הטלפון במתקן ייחודי שיאפשר למכשיר להיות בזווית ראייה נוחה. ניתן לרכוש מתקן נסתר המתאים במיוחד לטסלה, המתחבר לחלק האחורי של מסך הרכב. כאשר המכשיר אינו נמצא בשימוש ניתן להזיז אותו כך שהוא אינו נראה, לשמירה על עיצוב הפנים המלוטש של רכבים אלה.

ערכת אחסון

ברכב אנו מאחסנים דברים רבים כמו משקפיים, מפתחות, חומרי ניקוי ואפילו כוסות שתייה. ניתן לרכוש ערכת אחסון מלאה המכילה את כל מה שדרוש לכם לאחסון נוח ברכב בכל עת. ישנה למשל ארגונית סיליקון המתאימה לקונסולה הקדמית, בה ניתן להניח בצורה מסודרת מטבעות, מפתחות ומשקפיים. ישנו גם מחזיק כוסות בו יש מקום אחיזה לכרטיס טסלה. בערכה ישנו גם פח אשפה דמוי עור, עם תאורה פנימית. את כל המוצרים ניתן לשטוף ולנקות בקלות.

כתוב תגובה

פרסומת