מאי 26, 2022
Admin

לנהוג אחרת – בכל מקום

רכב

רכב

נהיגה ברכב חשמלי היא חוויה אחרת. קודם כל, מדובר בחיסכון משמעותי בדלק, וכשהמחירים עולים כל הזמן – זו בחירה מצוינת. רכב חשמלי הוא גם טוב לסביבה, ואינו מזהם בניגוד לרכבים אחרים המונעים בדלק. נכון, הנהיגה ברכב חשמלי דורשת טעינה באמצעות מטען לרכב חשמלי. במידה ואתם נמצאים מחוץ לבית ואין לכם גישה לעמדת טעינה, מטען נייד לרכב יכול בהחלט לשמש אתכם.

 

התארגנות לנסיעה ארוכה

נהגים ונהגות רבים, תוהים האם בכלל יש צורך ברכישת מטען לרכב חשמלי. נכון, כיום אפשר למצוא בקלות רבה עמדות טעינה לרכבים חשמליים, כך שאין צורך להסתבך יותר מדי. אך מה קורה כאשר אנחנו מתכננים טיול של כמה ימים או נהיגה ממושכת? כאן נכנסת השאלה האם להשקיע ברכישת מטען נייד לרכב. נסיעה ארוכה ברכב רגיל שאינו חשמלי היא דבר יחסית פשוט. כאשר נוהגים בדרך ארוכה ניתן למצוא בקלות תחנות דלק לתדלוק הרכב. כשזה מגיע לטעינה של רכב חשמלי, העניינים עלולים להיות פחות פשוטים: לא תמיד תהייה בנמצא עמדת טעינה, יש צורך לתכנן מראש את משך הנסיעה ועוד גורמים שהופכים נהיגה מהנה ברכב חשמלי למשהו פחות מהנה.

פשוט יותר ממה שחשבתם

במידה וגם אתם נמצאים בהתלבטות האם לרכוש מטען נייד לרכב, כדאי שתדעו כי מדובר בהוצאה יחסית נמוכה – וכזו שעשויה להשתלם לכם מאוד. מחירו של מטען לרכב חשמלי אינו דבר יקר מדי ומאפשר לכם נהיגה בראש שקט מבלי לחשוש שאולי לא תמצאו תחנת טעינה קרובה. הדבר נכון גם לנהגים ונהגות שעושים נסיעה ארוכה של מספר שעות וגם למי שמעוניין לנהוג למקום בו לא תהייה לו אפשרות להטעין את הרכב. נכון, לא מדובר בהוצאה של מה בכך, אבל היא בהחלט משתלמת ולא מעט נהגות ונהגים שעושים שימוש אינטנסיבי ברכב החשמלי שלהם, רוכשים גם מטען נייד לרכב חשמלי.

לפני הרכישה – מה חשוב לדעת?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש מטען לרכב חשמלי, והכוונה היא כמובן לרכישה של מטען נייד לרכב – יש מספר פרמטרים שכדאי שתבדקו לפני שאתם רוכשים את המטען הנייד.
אחד הדברים החשובים בשימוש במטען נייד הוא העמידות שלו בתנאי מזג אוויר שונים. במדינה כמו שלנו, שבה מזג האוויר עלול להשתנות מקיצוניות אחת לשניה, כדאי מאוד שאותו מטען נייד לרכב שרכשנו יוכל לעמוד בתנאים אלה. אל תתפשרו וביחרו מטען לרכב חשמלי שמסוגל לעבוד בתנאי חוץ שונים ושהוא מוגן מים.
בידקו גם אם מטען נייד לרכב מתאים לסוג הרכב החשמלי שלכם. לא כל מטען נייד עשוי להתאים ולכן כדאי לבדוק זאת מראש.
פרמטר נוסף וחשוב ברכישה זו היא האחריות. בידקו לכמה זמן ניתנת לכם האחריות על המטען הנייד. על פי רוב האחריות תהייה למשך זמן של שנתיים, וגם אז חשוב לבדוק מה האחריות כוללת ואיזה מצבים או תקלות היא אינה מכסה.

כתוב תגובה

פרסומת