אוג 17, 2011
admin
סגור לתגובות על ניהול עסק נכון, מפתח להצלחה

ניהול עסק נכון, מפתח להצלחה

ניהול מלאי נכון הינו מילת מפתח בניהול מחסן פעיל. יתרונותיו וחסרונותיו של מקום אחסון קמים ונופלים על ניהול מלאי נכון. מנהל מחסן צריך להכיר ולהתמצא בכל פריט הנמצא במחסן שברשותו, להכיר באורך חיי המוצר ולבצע ניהול מלאי המתאים למוצר. ניהול מלאי נכון מביא לחסכון גדול בעלויות, חסכון בהוצאות אחסון ומינימום בלאי.  ניהול מלאי שאינו יעיל עשוי לפגוע קשות בהתנהלות העסק ואף ברווחיותו.

התייעלות לוגיסטית וכן ניהול מלאי ממוחשב כמו גם רמות תיאום ודיוק מרביות יביאו לתוצאות מיידיות כמו למשל משלוחים מהירים יותר, צורך קטן יותר בעובדים ועוד. חברה המקפידה על ניהול מלאי מקצועי ואיכותי באופן יעיל ושקוף מול לקוחותיה זוכה ברווח שירותי וכלכלי.

דרכים המביאות למצב של חיסכון בעלויות תקשורת

האם באמת ניתן להגיע למצב של חיסכון בעלויות תקשורת? שאלה מצוינת. סכומי הכסף שמוציא אדם פרטי על אמצעי התקשורת השונים יכולים להגיע לאלפי שקלים בכל חודש. חברות ועסקים, קטנים וגדולים רואים בהוצאה על אמצעי התקשורת אחת מן ההוצאות המרכזיות שלהם. גם האדם הפרטי וגם בעלי העסקים מעוניינים להביא למצב של חיסכון בעלויות תקשורת.

מבצע חיסכון בעלויות תקשורת מתחיל כאן

אז איך עושים את זה? מתחילים בניירת. רוצים חיסכון בעלויות תקשורת הגיע זמן שתדעו מי הם הספקים שלכם. לכן שלפו את הניירת ובדקו מי הם ומה החבילות שלכם. זה לא הזמן להתבייש, פנו אל הספקים והסבירו להם שאתם במגמה של חיסכון בעלויות תקשורת וכי אתם מבקשים, שהם יציעו לכם הצעה אטרקטיבית יותר מזו שיש לכם כרגע.

אל תהססו לבצע סקר שוק ולחזור אל הספק על מנת שישווה מחיר. בדקו את המכשירים שלכם, האם המרכזייה שלכם עונה על הקריטריון של חיסכון בעלויות תקשורת, אם לא שקלו להשקיע השקעה חד פעמית במזכירת IP למשל המוזילה את השיחות לחו"ל ובתוך העסק. אתם בעיצומו של מהפך תקשורתי, גייסו את העובדים, חיסכון בעלויות תקשורת מתחיל בהם. כמו כן מומלץ לבדוק האם מתקיימות שיחות אישיות מרובות הגוזלות כסף רב.

איתור ספקים, פרוצדורה מורכבת או עניין פשוט?

חברות הזקוקות לתמיכה וסיוע מספקים רבים יודעות עד כמה איתור ספקים עשוי להיות מטרד. איתור ספקים אינו מתחיל ונגמר בשיחת טלפון, המשמעות של איתור ספקים היא לפני הכל סינון ומציאת ספקים שניתן לעבוד עימם באופן שוטף ובשביעות רצון מקסימאלית.

כיום קיימות חברות המעניקות שירותים בתחום איתור ספקים. הן חוסכות לבעלי העסק את הצורך לבזבז זמן וכסף על איתור ספקים שונים, בדיקת איכות וקיום משא ומתן על תשלומים. איתור ספקים שנעשה באמצעות גוף חיצוני מאפשר גם שילוב מהיר בעבודה. איתור ספקים ניתן לעשות היום גם באמצעות האינטרנט באתרים ייעודיים לכך או באופן טלפוני. איתור ספקים חיצוני מעניק לחברות גדולות שקט נפשי ושירות מעולה וזמין.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

לא ניתן להגיב

פרסומת