ספט 19, 2011
admin
סגור לתגובות על טיפים לרכישת מזרנים -לישון במיטה המוצעת

טיפים לרכישת מזרנים -לישון במיטה המוצעת

בענף השינה האיכותית מצויים להם אינספור חנויות מזרונים בין אם במרכזי עסקים הומי אדם או  כאלה וירטואליות ברשת האינטרנט הביתית. בלחיצת כפתור או פזילה אל תוך החנות, ניתן להבחין ולהזמין שלל מזרנים מעוצבים ונוחים שיהפכו כל חדר שינה למקום האהוב ביותר בבית. לפני קניית מזרנים בין אם מזרון פולירון, עמינח או הולנדיה יש להבין כי פנינו מועדות למערכת ארוכת טווח. אמנם העיצובים מפתיעים אך איש לא רוצה לקום בבוקרו של יום עם כאב גב ותחושת החמצה. יש לקחת בשיקול הדעת אלמנטים כמו תמיכה מושלמת לגב, ספוג מאוורר וקפיצים עמידים. שינה טובה תלויה במידת בריאותו של האדם והשכלולים נועדו לספק את הנוחות, הפינוק והתמיכה הנוספת המותאמת לקימורי הגב השונים. התאמת המזרן היא אינבידואלית ומה שמהווה חלום עבור האחד, יכול להוות "סיוט" עבור האחר. על כן יש להקפיד ולבחון מה מוצע כי אתם אלו הישנים במיטה אותה אתם מציעים.

מזרני לטקס- מזור לפצעי לחץ אך מה לגבי בעיות דיסק?

בין אם ערכתם ביקור באותן חנויות מזרנים גדולות ומוכרות או חנויות מזרונים קטנות ואקסקלוסיביות, ודאי שיצא לכם להתקל בשפע מזרנים עשויים מחומרי גלם מפתיעים בטכנולוגיות מרשימות. אחד מחומרי הגלם הללו הוא הלטקס, חומר טבעי המופק מעץ הגומי, מה שמקנה לו את תכונותיו היחודיות- חומר גמיש בעל כושר התאוששות גבוה, המתאים עצמו לקימורי הגוף ומעניק נוחות מרבית בזמן השינה. מעצם תכונותיו אלה, נעשה בו שימוש רב כשכבת ריכוך. תכונה נוספת האופיינית לגומי היא כמובן הצמיגיות, צמיגיות זו לעתים מזרזת שחיקתם של מזרנים ופוגמת באלסטיות המאפיינת אותם.

מזרני ויסקו- מנאס"א עד חנויות מזרונים

מזרנים העשויים מחומר דמוי ג'ל בעל תכונות ויסקו-אלסטיות המקנות למזרן את קשיחותו בטמפרטורת החדר והתרככותו בהשפעת חום הגוף, תוך הסתגלות לקימורי הגוף ולתנוחת השינה. מתעשיית החלל הויסקו עשה גם הסבה לתעשיית המזרנים ומשמש ליצירת שכבת ריפוד. יכולת הסתגלות החומר מסייעת בפיזור עומס משקל הגוף על פני המזרן, משחררת לחצים, מעניקה תחושה של ריחוף ומספקת תנאים אופטימליים לשינה איכותית ובריאה. מזרנים אלו, בעיקר מזרון פולירון העשוי ויסקו, משמרים את תבנית הגוף לאחר כמה לילות שינה, ובכך הם מספקים תמיכה.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

לא ניתן להגיב

פרסומת