יונ 12, 2012
admin

להעביר את הזמן ולהעשיר את הנפש – חוגי בית להמונים

לא מעט אנשים המגיעים לגיל הפרישה מחפשים במה להעסיק את עצמם. חלקם הגדול ירשם אל הקנטרי השכונתי או יעסוק בפעילות ספורטיבית במכוני כושר ובריכות כאלה או אחרות. אבל מה עושים עם שאר הזמן הפנוי? אדם הרגיל להיות מחוץ לבית כחמישה ימים בשבוע, לא יכול להסתפק בפעילות של שעתיים, פעמיים בשבוע בלבד. רבים מחליטים להגשים חלום, ללמוד לנגד בגיטרה, לרקוד או לפסל. להשתתף בקורס כלכלה כדי לנהל את כספם טוב יותר או קורס בישול שהיו מעוניינים בו מאז ומעולם ולא היה להם הזמן אליו.

לא לתת למח להתנוון וגם להנות בדרך

לא משנה מה תרצו לעשות עם כל הזמן הפנוי שיש ברשותכם עכשיו, קיימים שירותים רבים של מרצים חוגי בית הנותנים שיעורים של ממש בנושאים שמעניינים אתכם, בביתכם או בשכונתכם. חוג בית איכותי ומעניין אפשר למצוא במגוון רחב של נושאים, המתאימים למגוון רחב של אנשים- לא רק פנסיונרים כמובן. מחיר חוג בית יכול להיות פונקציה של כמה דברים, בניהם: פופולאריות הנושא, כמות האנשים בקבוצה, הציוד הנדרש לשם הלימוד ועוד. ברור מאליו שעבודה עם מורה פרטי לגיטרה תעלה לכם יותר מאשר מפגש חוגי בית קבוצתיים עם מורה כזה או שקורס הכרת המחשב הביתי יעלה לכם פחות מאשר לימוד קדרות חובבנית- בגלל החומרים.

החוג המתאים עבורכם

אז איך בוחרים חוג בית שמתאים לכם? קודם כל, הולכים עם החלום- תחליטו מה רציתם לעשות תמיד ונמנעתם ממנו ואל תתנו לפחדים או חוסר אמונה לעצור אתכם. ייתכן מאד שלא תפתחו מסעדה יוקרתית עם יכולות הבישול החדשים שתרכשו באותו חוג בית של סדנת בישול שתמיד רציתם, אבל זה לא אומר שלא תוכלו להנות מהתהליך. דבר נוסף שיש להתחשב בו כדי למקסם את החוויה עבורכם הנה כמות האנשים שאתם רוצים שיהיו חלק מסצנת חוגי בית אליה אתם נרשמים. אנשים מסוימים מעוניינים בחוויה חברתית ותוססת, כדי להנות לא רק מלימוד של מיומנות חדשה אלא גם כסוג של בילוי חברתי ומקום להכיר אנשים חדשים ומעניינים ואילו אחרים מעדיפים חוגי בית הנותנים מרצים חוגי בית אישיים- מה שיוצר מערכת יחסים אינטימית למדי בין השניים.

דואט מוצלח

מובן שאם בחרתם חוגי בית המועברים ע"י מרצים חוגי בית באופן פרטני חשוב מאד לבדוק את הכימיה בניכם לבין המורה שלכם. אתם צריכים לראות בו סמכות, מקצוען אבל לא פחות חשוב- מישהו נחמד. אל תתפשרו גם אם נראה לכם כי בחרתם קורס בנושא לא פופולארי למדי ואין לכם מבחר גדול של מרצים חוגי בית. תמיד יש עוד מישהו שמלמד את אותו הדבר וייתכן שאיתו יהיה לכם חיבור טוב יותר. חווית החוג חייבת להיות נעימה עבורכם, אחרת פשוט לא תתמידו ותזרקו כסף ועצבים לשווא. לא חבל?

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

כתוב תגובה

פרסומת