יול 11, 2012
admin

מזרון פולירון – מזרון ישראלי איכותי

במציאות בה מוצרים רבים מיוצרים במזרח, וכאשר החשיבות של שנת לילה טובה ואיכותית ידועה כבר לכולנו, יש משמעות גדולה לרכישת מזרנים איכותיים, בייצור מקומי ישראלי ועם אחריות ארוכת טווח. מזרון פולירון הוא מזרן של יצרנית ישראלית, חברת פולירון מקיבוץ זיקים שבדרום. מזרנים מבית פולירון כוללים מבחר גדול ומגוון מאוד, מתאים לכל פרופיל שינה ולכל רמת נוחות מתבקשת – כולל מזרנים עם או ללא קפיצים, עם תוספת שכבות או ללא וכן הלאה.

יצרנית ותיקה ומוערכת

 

היצרנית של מזרון פולירון – מקיבוץ זיקים כאמור – הוקמה בשנת 1972 ומאז ביססה את מעמדה כאחת החברות המובילות והמוערכות בתחום. החברה החלה את דרכה והיא עודנה חברה ישראלית המייצרת בישראל, למעט מזרנים החברה מייצרת גם מיטות, מנגנוני מיטה מתכווננים וחשמליים, כריות ושפות נוער. מזרן מבית פולירון הוא מזרן בעל תו תקן אירופי לשמירה על איכות הסביבה, כמו כן, החברה נחשבת מובילת שוק בייצור מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים (מה שמוזיל את העלות אך מספק מזרן נוח ומשובח מכל בחינה).

האחריות הארוכה בשוק

יתרון מובהק של מזרון פולירון לעומת אפשרויות אחרות הוא האחריות ארוכת הטווח אותה מציעה החברה. מזרון פולירון הוא היחיד בשוק הישראלי המגיע עם 15 שנות אחריות – מה שמבטיח  ללקוח אמינות ושירות איכותי לכל אורך שנות השימוש במזרן ובפועל גם מעבר לשנות האחריות עצמן.

מזרני קפיצים

מזרון פולירון יכול להיות מסדרת הקפיצים או ללא קפיצים, כאשר בכל מקרה מדובר על מזרן איכותי ועמיד במיוחד. בסדרת מזרני הקפיצים, פולירון מציעה מזרנים עם כיסי קפיצים מבודדים או שכבות של קפיצים, עם שכבת 100% לטקס או VISCO, שכבות פילוטופ מפנקות ונעימות ומגוון מערכות אורטופדיות מובנות בתוך מזרון פולירון ליציבות ונוחות מירבית.

מזרנים ללא קפיצים

קטלוג  המזרנים של פולירון כולל מבחר גדול ומרשים של מזרנים אורטופדיים ללא קפיצים, מה שמוכיח כי מזרן יכול להיות נוח, איכותי ואורטופדי גם בלי קפיצים. מזרון פולירון ללא קפיצים כולל יישום שיטות ייצור מתקדמות להשגת נוחות ותמיכה מירביות, שישמו בבדים משובחים וסיבים מיוחדים המבטיחים עמידות לצד הגנות שונות. הנוחות ואיכות השינה על גבי מזרון פולירון ללא קפיצים אינה נופלת כלל מאלו עם הקפיצים, כך שזו בחירה אידיאלית עבור מי שלא אוהב את ה"קפיציות" או שרוצה מערכת תומכת ואמינה ללא מערכות קפיצים מורכבות.

מאפיינים נוספים של מזרני פולירון

מזרנים מבית פולירון נחשבים לייחודיים ואיכותיים לא רק בישראל אלא גם ברחבי אירופה והעולם, החברה מיישמת במסגרת מזרון פולירון טכנולוגיות אשר פותחו במיוחד בגרמניה והן חלק מהותי מהצלחת החברה באפסקת מזרונים מעולים. לאחרונה, החלה החברה להציע מזרנים עם טכנולוגיות המאפשרות אקלים שינה אופטימאלי ומאוזן לצד יכולת אשר החברה מגדירה כאחסון דינמי לאנרגיית הגוף. כל מזרן כולל תפירה משובחת ורמת גימור ללא פשרות המבטיחה עמידות ואמינות לאורך שנים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי

כתוב תגובה

פרסומת