אוק 30, 2012
admin

מהגדלת חזה ועד בוטוקס – טיפולים אסתטיים פופולאריים

מראה חיצוני ואסתטיות היו תמיד עניים משמעותי עבור בני אדם, משחר האנושות. לא משנה כיצד מסתכלים על זה, ונכון שהתפיסה של יופי ואסתטיות משתנה מהותית לאורך שנות ההיסטוריה ותתשנה גם בעתיד, המראה חיצוני שלנו חשוב ומשפיע. יש לכך השפעה על ביטחון עצמי ותחושות אישיות אחרות, יש השפעה על הדרך בה הסביבה תופסת אותנו וכן הלאה. הרפואה האסתטית מתקדמת מאוד כיום מבחינת ידע, ניסיון וטכנולוגיות חדשות. כירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית מאפשרות לשנות ולהשפיע כל כמעט כל חלק במראה החיצוני שלנו, הגדלת חזה ועד בוטוקס להעלמת קמטים. ניתוח אף או מתיחת פנים הם גם טיפולים פופולאריים, האפשרויות מגוונות ואיכותיות והידע המקצועי מאפשר תוצאות מעולות עם מינימום סיכונים

הגדלת חזה

הגדלת חזה היא אחד הניתוחים הפלסטיים הוותיקים ביותר ובוודאי שהפופולאריים ביותר בישראל ובעולם. חזה גדול ושופע היה מאז ומעולם סימן לנשיות ולמראה אסתטי, עולם הרפואה הפלסטית יכול כיום להעניק לבעלות חזה קטן את המראה עליו חלמו תמיד ולשחזר עבור נשים שמראה השדיים שלהן התדרדר לדעתן את המראה הצעיר שהיה להן בעבר. הטכנולוגיות לש הגדלת חזה כיום מאפשרות להשיג תוצאות טבעיות מאוד, עד כדי כך שקשה להבחין שמדובר על התערבות חיצונית. יש סוגי שתלים שונים עבור הגדלת חזה בהתאם למראה המבוקש – עגול, גדול ועם מחשוף מודגש או טיפתי וטבעי יותר.

הטכניקות לביצוע הגדלת חזה מאפשרות חופש בחירה רב ואפשרויות חיתוך רבות להחדרת השתלים, כך שהצלקות הן מינימליות וההחלמה טובה יותר. ניתוח להגדלת שדיים מאפשר לקבוע גודל מדויק שהמטופלת רוצה, ההליך בטוח ונעשה אינספור פעמים. לתוצאות אסתטיות, בטוחות ואיכותיות ביותר חשוב לבצע זאת בתנאים הטובים ביותר ועל ידי כירורג מנוסה.

ניתוח אף

גם ביצוע של ניתוח אף הוא אפשרות ותיקה מאוד בעולם הרפואה הפלסטית. בהתאם להיותו מוקד משיכה מרכזי בפנים, האף משפיע מהותית על המראה שלנו, כאשר פעמים רבות אנשים אינם מרוצים ממראה האף שלהם ושואפים לשנותו. ניתוח אף מאפשר להגיע לתוצאות מעולות, עם מראה טבעי ומשופר משמעותית לעומת המצב לפני כן. ניתוח אף נעשה פעמים רבת היום באופן פנימי וללא חיתוכים מיותרים בחלקים החיצוניים, כך שהצלקות יכולות להיות מינימליות. יש אפשרויות של ניתוח אף הכולל עבודה כירורגית על המחיצה ואלו מורכבים יותר. התוצאה של ניתוח אף חייבת להיות מושלמת בגלל שאי אפשר להתעלם מהאף!

בוטוקס

טיפול אסתטי פופולארי מאוד בשנים האחרונות הוא הזרקות בוטוקס לאזור הפנים לצורך העלמת קמטים. בוטוקס משמש ליישומים רפואיים אחרים מלבד העלמת קמטים, אך זהו שימוש מרכזי של החומר. בוטוקס הוא למעשה שם מסחרי למוצר מסוים המיישם שימוש ברעלן בוטוליניום טוקסין – בכמויות זעירות כמובן – כאשר יש כמה מוצרים רפואיים דומים המשמשים לאותה מטרה. הזרקת בוטוקס לאזור הפנים משפיעה ישירות על שרירי ההבעה ומעלימה קמטים ביעילות, כאשר ההשפעה של בוטוקס הינה זמנים לכמה חודשים, בניגוד למשל לניתוח הגדלת חזה שמצריך ניתוחים חוזרים לשינויים או חזרה למצב הקודם. ההזרקה היא מינימלית, עם מעט אי נוחות ואין צורך בהכנה מיוחדת או אשפוז לטיפול.

כתוב תגובה

פרסומת