נוב 22, 2012
admin

דלתות ממ"ד – על ביטחון לא מתפשרים!

לאור התפתחויות ביטחוניות אחרונות באזור הדרום והעובדה שישראל נמצאת תמיד במידה כזו או  אחרת של חוסר וודאות ביטחונית, הנושא של דלתות ממ"ד הינו משמעותי וחשוב ביותר לביטחון האישי של כל דיירי הבית. קיומו של ממ"ד בבית יכול ללא ספק להציל חיים, לכן אסור להתפשר על הביטחון האישי שלכם ושל יקיריכם – חובה שהממ"ד יהיה בדיוק על פי התקנים וכי כל מרכיביו יהיו במצב שמיש מלא. דלת ממ"דהיא כמובן רכיב מרכזי ביכולות ההגנה של החדר, חשוב מאוד שהדלת תהיה תקנית, שתותקן כראוי ותישמר במצב תקין בכל עת.

חברת רב בריח, אשר מפעל הייצור שלה נמצא בקו האש במקרים רבים ולכן אנו מודעים היטב לחשיבות המיגון, מייצרת, משווקת ומתקינה דלתות ממ"ד בכל רחבי הארץ. כמו כן החברה ושותפיה המקצועיים מציעים שירותי אחזקה ותיקונים לכל מקרה וצורך העולה לגבי דלת ממ"ד שאינה תקינה ב-100%.

דרישות מדלת הממ"ד

דלת ממ"ד אינה דלת פנימית רגילה, בדיוק כפי שהממ"ד עצמו אינו חדר רגיל בבית. מדובר על דלת שחייבת להיות עמידה למגוון מצבים ועומסים, לעמוד בתקנים מחמירים ומדויקים שקבעו גורמים מקצועיים – דלת שמהותה הצלת חיים בזמן אמת! דלתות ממ"ד מבית רב בריח עומדות בכל הסטנדרטים הגבוהים שכל דלתות החברה מיוצרות על פיהם – ייצור מדויק, יישום פתרונות טכניים מתקדמים, מנגנוני נעילה משובחים ומבחר אפשרויות אסתטיות לבחירה. אך מעבר לכך דלת ממ"ד של רב בריח עומדת גם בכל התקנים הרלבנטיים וייצר הדלתות נמצא בפיקוח קפדני מצד החברה עצמה וכמו כן מטעם מכון התקנים, פיקוד העורף והג"א.

דלתות ממ"דשל רב בריח הינן בגדלים המוגדרים בתקנות הממ"דים בישראל, מדובר על דלת פלדה חזקה ואמינה, עם פתרונות טכניים מתקדמים מותקנים בה. דלתות הממ"ד עמידות לפגיעות הדף וכוללות מערכות נעילה מובילות.

אפשרויות התאמה אישית

דלתות ממ"ד לא צריכות להיות בעלות מראה מסיבי ולא אסתטי, רב בריח מציעה מגוון אפשרויות התאמה אישית של דלת ממ"ד בכל סוג נכס. כך למשל ניתן לבחור סוגי משקופים: רגיל, הכנה לדלת מעץ, מתועש, מתועש עם הכנה לדלת עץ. בנוסף החברה מציעה דלתות בסוגי גימור שונים, החל בציפוי וינוריט קלאסי, דלת לבנה או מגוון צבעים לבחירה מהקטלוג.

שירות אחזקה ותיקונים

דלת ממ"ד חייבת להישאר תמיד מותקנת ובמצב אופטימאלי על מנת להעניק הגנה מירבית בעת הצורך. אך ישנם מקרים מגוונים שבהם דלתות הממ"ד דורשות אחזקה שוטפת או תיקונים. כך למשל, משפחות מסירות לעיתים את דלת הממ"ד בעיתות של שקט ביטחוני, אך צריכות להתקין אותה חזרה במהירות כאשר הגזרה מתחממת פתאום, ישנם מקרים בהם בנכסים מותקנות דלתות ממ"ד לא תקניות ועם משקופים לא תקניים, כך שבעת הצורך יש להתקין במהירות דלת ממ"ד איכותית ותקנית. בנוסף יש נושאי אחזקה שונים כמו החלפת מנגנוני נעילה, תיקון משקופים וכן הלאה.

חברת רב בריח עומדת בקו החזית, מובילה את תחום הדלתות ומציעה את הפתרונות המתקדמים ביותר של דלתות ממ"ד. דלת ממ"ד יכולה להציל את חייכם ואת חיי היקרים לכם, על ביטחון לא מתפשרים ואנו מציעים את הפיתרון הטוב ביותר.

לשירותי מנעולן 24 שעות לחצו כאן !

כתוב תגובה

פרסומת