נוב 12, 2013
Admin

סוגים שונים של טבעות אירוסין

טבעת אירוסין אינה תכשיט או מתנה סטנדרטית שנותן גבר לאישה. עומדת מאחוריה סמליות רבה, היא מסמלת את אחת מנקודות המפנה המשמעותיות ביותר בחייו של זוג וחייו של כל אחד מבני הזוג בנפרד. לפיכך, טבעות אירוסין נחשבות לתכשיט יקר שעומדת מאחוריו השקעה רבה, הן מבחינה כספית והן מבחינת זמן ומחשבה. ישנם סוגים שונים של טבעות אירוסין, החל מהטבעות הפשוטות במראה ובמבנה שלהן ועד לטבעות בעלות מראה מתוחכם. רוב רובן של טבעת האירוסין הן טבעות יהלומים הנבדלות זו מזו במספר היהלומים המשובצים בהן, האם ישנו יהלום מרכזי ועד כמה הוא דומיננטי, מבנה החישוק וצבע הזהב ממנו הן עשויות.

טבעת בסגנון סוליטר

טבעות בסגנון סוליטר הן טבעות אשר במרכזן משובץ יהלום אחד. זוהי טבעת האירוסין הקלאסית. היהלום במרכז הטבעת יכול להיות דומיננטי יותר או פחות. יש המעדיפים יהלום בולט שמשקלו מגיע ל- 1 קראט ויש המעדיפים יהלום עדין יותר שמשקלו מגיע ל- 0.5 קראט. היהלומים נבדלים זה מזה גם בצורתם על פי רמת הליטוש שעברו. יש המעדיפים יהלומים שצורתם מעוגלת יותר מאחר שעברו פחות ליטוש. יש כאלה שאינם מתפשרים ורוכשים טבעת שהיהלום בה צורתו כצורת גביש מלוטש למשעי. ככל שהיהלום בעל פאות ישרות יותר כך מחירו גבוה יותר.

טבעת בסגנון טוויסט

טבעות בסגנון טוויסט הן טבעות יהלומים מעוצבות ואינן דומות זו לזו. ישנם הבדלים במבנה ובצורתו של החישוק ממנו עשויה הטבעת, במספר היהלומים המשובצים על גבי החישוק ובהימצאותו או אי הימצאותו של יהלום מרכזי. זוהי טבעת דומיננטית אשר מתאימה למעוניינות במראה שונה ומיוחד וגם לנשים בעלות אצבעות עבות יחסית. אז הטבעת תופסת מקום ניכר על גבי האצבע. ישנן טבעות יהלומים מעוצבות אחרות כמו טבעת שבה משובצים שלושה יהלומים ולא אחד כמו בטבעת הקלאסית. טבעת זו מתאימה למעוניינת בטבעת הדומה לקלאסית אך שיש בה שוני ומקוריות. בטבעת זו יכולים להיות יהלומים בצדדים או לא.

הזהב ממנו עשויה הטבעת

טבעות אירוסין הן טבעות יהלומים העשויות זהב. צבע הזהב יכול להשתנות ולהשפיע מאוד על המראה הכולל של הטבעת. טבעת אשר עשויה זהב לבן תתן מראה סולידי ורגוע יותר. בטבעת העשויה זהב צהוב, לעומת זאת, ישנו קונטרסט בין היהלום האלגנטי והאצילי לבין הצבע הצהוב שהוא פראי יותר. גם זהב שצבעו ורוד ומזכיר נחושת הוא אופציה קיימת וגם כאן ישנו ניגוד בין הצבע הורוד החם לבין היהלום החגיגי והשקוף.

למידע נוסף: שידוכים

כתוב תגובה

פרסומת