נוב 14, 2013
Admin

מה לבדוק לפני שבוחרים רכיבים חדשים למפעל?

יש לכם מפעל חדש ואתם מעוניינים לרכוש רכיבים מיוחדים לצורך הפעלתו וביצוע פעולות שונות בו? אתם מעוניינים לחדש את מלאי הרכיבים השונים הקשורים למפעל שלכם וזקוקים למשאבות, מפוחים ועוד? אם כן, תוכלו למצוא כיום חברות שונות המציעות מגוון של רכיבים מיוחדים, המתאימים במיוחד למפעל וכוללים טכנולוגיות ברמה גבוהה ומענה נקודתי לצרכים שונים. בין אם זה מפוח צירי או אולי משאבות מכל סוג שהוא, ישנן כמה נקודות חשובות שכדאי לבדוק לפני שבוחרים את הרכיב:

  • מי היא החברה המייצרת את הרכיב – בין אם אתם מתכננים לרכוש מפוח צירי למפעל שלכם או אולי משאבות שונות, כדי ליהנות מיכולתם של המכשירים והרכיבים החדשים למפעל שלכם, חשוב לוודא מראש שמדובר ברכיב או מכשיר איכותי. אחת הנקודות שיכולות להוכיח לכם זאת היא החברה העומדת מאחורי המוצר, החברה האחראית לייצורו. רכיבים ומכשירים רבים, בהם משתמשים במפעלים שונים בארץ, מיוצרים על ידי חברות בחו"ל. כמה מהן הן חברות ידועות וגדולות מאד, הנחשבות למובילות בתחום זה. כדאי לבדוק את הרקע של החברה המייצרת את הרכיב או המכשיר כדי להבטיח את מידת התאמתו.
  • כמה עולה הרכיב או המכשיר שאותו אתם מעוניינים לרכוש למפעל שלכם – גם כשמדובר באותו הרכיב או המכשיר, ייתכן ותגלו שישנו פער מחירים רחב מאד. תוכלו למצוא מפוח צירי בעלות זולה וגם מפוח בעלות גבוהה מאד. אותו הדבר נכון גם לגבי משאבות. גם כשזהו בדיוק אותו סוג המשאבה, המחירים יכולים להיות שונים. כדאי לבדוק את העלות מראש וגם לבצע סקר שוק מקדים, הבוחן כמה פתרונות שונים ומשווה ביניהם.
  • קבלת חוות דעת והמלצות ממשתמשים – אם אתם לא מכירים את המוצר ואינכם בטוחים במידת התאמתו, פנו אל משתמשים אחרים ובעלי מפעלים העושים שימוש במפוחים, משאבות או כל רכיב או מכשיר שאותו אתם מעוניינים לרכוש. בדקו מולם היכן הם ביצעו את הרכישה, איזה דגם הם קנו, מאיזה חברה הם רכשו אותו ובעיקר – האם היו מרוצים מהמוצר ומהאופן שבו הוא פועל.
  • למדו מעט על המוצר שאותו אתם מעוניינים לרכוש – הטיפ הבא נכון לגבי כל מוצר שמעוניינים לרכוש ובמיוחד כשמדובר במוצר שאמור לשרת אתכם תקופה ארוכה והוא נחשב למוצר יקר ומורכב. למדו על המוצר מעט, כיצד הוא פועל, מהי התחזוקה הנדרשת לו ואיזה סוגים של דגמים מוצעים כיום בשוק. כך תוכלו לבחור מתוך המגוון הקיים את הפתרון המתאים לכם ביותר, כזה שיעמוד לרשותכם באופן הנכון ביותר ויוכל ללוות אתכם במשך שנים.

מנועים איטלקים לשערים חשמליים

כתוב תגובה

פרסומת