דצמ 5, 2013
Admin

קידום אתרים

לא לריב יש מקום לכולם! לעיתים נדמה כי התחרות במנוע חיפוש גוגל היא סיזיפית ובלתי אפשרית. כמות התוכן הן הוויזואלי והן המילולי ברשת הוא רב ועצום ולמי שאינו מבין את כללי המשחק בגוגל המשימה היא קשה עד בלתי אפשרית. קיימות כיום חברות רבות בישראל המבצעות פרסום בגוגל באמצעות קידום אתרים (אורגני או ממומן), כך שאם אתם רוצים לאפשר לעסק שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים ושל גוגל בפרט, עליכם לבצע עבודה מקצועית לא פחות מהמתחרים, אם לא יותר. התחרות גם בתקציבים מוגבלים היא אפשרית בהחלט אך זה תלוי רבות במקצועיות ובהשקעה שלכם.

כיצד בוחרים בחברת קידום

על מנת להגיע לחברה מקצועית בתחום וליהנות מתוצאות טובות אל מול ההשקעה הכספית שלכם, עליכם לקחת בחשבון מספר קריטריונים מהותיים בין היתר:

  • אמינות – בראש ובראשונה עליכם לקחת בחשבון את אמינות החברה. משום שתחום הקידום הוא יחסית חדש ודי מעורפל, עליכם לסמוך על החברה המוקפדת על קידום האתר שלכם אחרת אתם עלולים להיות בספקות לגבי טיב העבודה.
  • מקצועיות – ככל שהחברה שאת שרותיה אתם שוכרים מקצועית יותר, כך אתם יכולים ליהנות מתוצאות טובות יותר ולהתקדם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בכלל ושל מנוע חיפוש גוגל בפרט.
  • מחיר – ישנו ממוצע מחירים אותם גובות חברות הקידום ועל מנת שלא לגלות בדיעבד כי גבו מכם סכום מעבר למקובל, בצעו סקר שוק אודות וקבלו החלטה מושכלת.
  • ותק – גם לבחינת הוותק חשיבות משום שככל שהחברה וותיקה יותר, כך אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי החברה עובדת נכון, אחרת היא לא הייתה שורדת את השוק התחרותי.

מיתוג שיווק ופרסום

אין ספק כי לביצוע קידום אתרים או פרסום בגוגל יש חשיבות נעלה בהצלחה העסקית שלכם. ככל שחברה מקדמת עצמה מהר וטוב יותר, כך היא מצליחה למתג עצמה ולהגיע לקהלי יעד רחבים יותר והרי כל חשיפה יוצרת לקוחות פוטנציאלים שעתידים להיות לקוחות בפועל ולהעלות לעיתים באופן משמעותי את רמת ההכנסה של בית העסק. שימו לב כי ככל שתשקיעו בקידום, כך תוכלו להרוויח מכך בהתאמה. אין הוקוס פוקוס ברשת ולקוחות לא קונים את כל מה שמוכרים להם ועל כן עליכם להעניק להם ערך מוסף ולהקנות להם סיבה מהותית להיות לקוחותיכם, אך עוד לפני השיווק המתבקש, שבזכותו תצליחו להתקדם אל עבר ההצלחה לשמה פתחתם את בית העסק שלכם, זה ישתלם לכם בגדול.

כתוב תגובה

פרסומת