ינו 27, 2014
Admin

מילוי שפתיים – קבלי את השפתיים החושניות והסקסיות שתמיד רצית!

מטעמים תרבותיים ופיזיולוגיים כאחד, השפתיים נחשבות כאיבר המרכזי בפנים מבחינת מיניות וחושניות, כאשר שפתיים מלאות, תפוחות וסימטריות נחשבות כבר דורות כאסתטיות ומושכות יותר. אך הטבע יוצר כל אחת שונה ולא כולן נולדות עם שפתיים מלאות וחושניות כפי שהיו אולי רוצות שתהיינה להן. למרבה המזל, הרפואה האסתטית נותנת לכך כיום מענה איכותי, יעיל, בטיחותי וזמין, דרך טיפולי מילוי שפתיים ו/או עיצוב של השפתיים. באמצעות חומרים מיוחדים וייעודיים, מיומנות רפואית מעולה וטכניקות יישום קפדניות מושגות תוצאות אופטימאליות, שפתיים חושניות וסקסיות, ללא ניתוח, אשפוז או הרדמה.

בהקשר זה, יש לציין כי הקישור של שפתיים מלאות, סימטריות, אדומות ומבריקות למיניות, חושניות, סקסיות ואף להיותך בת זוג פוטנציאלית הוא לא רק תרבותי אלא גם פיזיולוגי והתפתחותי, לכן המראה המעוצב והנחשק הזה מעורר אצל כולנו, נשים וגברים כאחד, אסוציאציות דומות. דהיינו, שזה טבעי והגיוני לחלוטין לשאוף לשפתיים מעוצבות ומלאות יותר.

לא משתמשים בסיליקון!

למרות מה שרבים חושבים אודות טיפולי הגדלת שפתיים ועיצובן, כיום לא נעשה כל שימוש בסיליקון לצורך מילוי של השפתיים ותוספת נפח – זאת כאשר ההליך מבוצע במרפאה מקצועית, מנוסה ואמינה כמובן. השימוש בסיליקון לטיפולים אלו של השפתיים נעשה בשנות החמישים והשישים של המאה הקודמת, אך הוא הוביל לסיבוכים שונים ולעיתים חמורים, לצד יישום פחות בטיחותי ותוצאות פחות טבעיות. כך שאם מציעים לך לעבור טיפול למילוי ועיצוב השפתיים עם סיליקון, דעי לך שהדבר אסור וכיום משתמשים בחומרים שונים וייעודיים.

הדרך "הישנה" לבצע טיפול מילוי שפתיים

שיטה פופולארית ונפוצה לטיפולי מילוי שפתיים עושה שימוש בחומר ייעודי ומאושר שנקרא פרלן. חומר זה מוזרק לשפתיים ומוסיף להן נפח, כמו כן הוא משמש למילוי קמטים במקרים מסוימים. אך זו השיטה ה"ישנה" מכיוון שכיום יש פיתרון יעיל ואיכותי הרבה יותר. שימוש בפרלן כחומר מילוי לשפתיים אמנם מוסיף נפח אך התחושה אינה טבעית ומורגשת במישוש.

פיתרון חדשני ומהפכני – שפתיים מלאות וטבעיות!

הפיתרון החדשני והיעיל ביותר כיום עבור טיפולי הגדלת שפתיים מגיעה בדמות מוצר הנקרא Lip Refresh, מבית חברת רסטילן השבדית (מפתחת החומרים המובילים למילוי קמטים). מדובר על חומצה היאלורונית בהרכב ייעודי עבור מילוי שפתיים, המספקת מראה טבעי ואי אפשר לזהותה במישוש או במראה. דרך ספיחת מים עוד אחרי הטיפול, השפתיים ממשיכות להיראות לחות ומלאות חיים, טבעיות לחלוטין ועם מראה חושני וסקסי מרהיב. טיפול הגדלת שפתיים זה הינו מהיר מאוד, מצריך הזרקה עדינה, מספק מראה טבעי במיוחד עם תוצאות הנשמרות לאורך זמן.

כתוב תגובה

פרסומת