ינו 29, 2014
Admin

בואי כלה… ובוא גם חתן….

לא פעם אני תמהה: 'מה מרגישים הכלה והחתן בימינו ביום כלולותיהם?'

אני מתכוונת לזוג שחי כבר כמה שנים ביחד, זוג שמכיר זה את זה כבר כמה שנים טובות, זוג שנדחף להתחתן – כי כל חבריהם כבר התחתנו ואולי ההורים לוחצים והם צריכים להכנס לתלם ולעשות 'את זה'.

לפני כמה וכמה עשורים – זוג היה מחליט להתחתן ומיד קובע תאריך ומרים אירוע תוך חודשיים-שלושה.

כיום – מצהירים כוונות של נישואים. שלב ראשון. קובעים תאריך, בעוד כשנה – שלב שני. ובמשך הזמן הזה נלחצים. שלב שלישי. והאירוע? מוסרים אותו למפיקי חתונות, שהם ישברו את הראש.

יש הרבה סוגים ויש הרבה עוסקים בהפקת חתונות ובעצם צריכים לבחור ולהפגש אם מי שמתאים לזוג. צריכה להיות 'כימיה'! צריכים לבחור במי 'שמבין את הראש של הזוג'. בלי זה לא עוברים הלאה. כל-כך נעים למסור למישהו אמין את כל האחריות. שמישהו לא רק 'מבין את הראש של הזוג', אלא ש'ישבור את הראש', כדי לממש את כל החלומות.

אז לשאלה שאני שואלת את עצמי: "מה מרגישים הכלה והחתן ביום נישואיהם?" יש לי תשובה! הם יוצאים לארוחת בוקר מפנקת לבד או עם חברים. מתלבשים ויוצאים למסע צילומים – למי יש זמן להרגיש משהו! נכנסים למצב קטטוני – קפאון משתרר מהמוח ומטה ופשוט עושים מה שצריך מהרשימה שמפיקי חתונות הכינו. איזה יופי! לא צריך לחשוב, לא צריך לתכנן. צריך פשוט לסמן V על המטלה ולהמשיך הלאה.

בקרין מוסקונה אירועי יוקרה מבינים את האחריות שהם נוטלים על עצמם. הפקות חתונות זה ההובי, המקצוע, המיומנות והיכולת של מפיקי האירוע. ולכן דברים פשוט קורים נכון. אין מקום ל'בערך', יש רק מקום ל'מצויין'.

אז חתן וכלה, ביום הנישואין פשוט תהנו! 'תזרמו' בשפה העכשווית! מישהו עושה את העבודה שלו היטב, כי בחרתם נכון. בחרתם במישהו שמבין את הרצונות שלכם ותנו לו לבצע. שחררו!

יש קסם באירוע חתונה, אולי אין אלה כלולות, אך בוודאי שמחה גדולה. אולי נכנסים למצב של קפאון קל , אך ההתרגשות הרבה וקסם התלבושות המיוחדות והאיפור הזוהר והתסרוקות היפות משרים אוירה של נשף מיוחד. ובנשף, כמו בכל נשף מההסרטים, צריך להתנהל בהתאם. לחייך לכל עבר, להתנשק באוויר כדי לא למרוח ולהמרח מהאיפור, לשתות ולאכול מעט, כדי שהשמלה המהודקת לא תלחץ מדי והעיקר לאהוב את בן/בת הזוג הנבחר. תנסו לעשות את הבחירה – בחירה לחיים. למי יש כוח לעבור את כל זה פעם נוספת.

כתוב תגובה

פרסומת