פבר 14, 2014
Admin

קפה באלאנס- פתרון לרגע של חולשה

היום שלנו הוא דינמי מאוד, בעבודה אנחנו עושים מאמצים רבים על מנת לעמוד בקצב העבודה המטורף לעיתים הנדרש מאיתנו. בבית ישנן מטלות אינסופיות ועוד. בין לבין רגע של מנוחה, שקט וריכוז בעצמכם הוא חשוב. אצל רבים שתיית קפה היא הרגע בו הם מקדישים מעט תשומת לב וזמן לעצמם. קפה באלאנס עלית מספק אנרגיה ותחושת שובע ומאפשר להמשיך את היום על המשימות שבו מבלי לחוש רעב מטריד עד הארוחה הבאה.

קפה עם תוספות

לא מדובר כאן על תוספת של קצף חלב, סירופ כלשהו או תבלין המספק ארומה מיוחדת. את אלה נותן הקפה הברזילאי המשובח ממנו עשוי קפה balance. התוספות הן מרכיבים תזונתיים טבעיים אשר יוצרים תחושת שובע לאורך זמן. גם כאן לא מדובר באבקת קסם כלשהי. אלה הם בסך הכל סיבים תזונתיים אשר ידועים בחשיבותם לעיכול איטי יותר ותחושת שובע לאורך זמן וכן חלבוני חלב או מי גבינה בשמם האחר המספקים אף הם אנרגיה ומהווים מרכיב במשקאות אותם שותים ספורטאים לפני אימוני כושר בכדי להיות עם די אנרגיה לאורך כל האימון.

קפה משביע בין הארוחות

קפה באלאנס עלית פותח מתוך רצון לספק לאנשים תחליף למתוקים ונשנושים לא בריאים בין הארוחות. הנטיה שלנו לגשת למקרר ולחפש בו נחמה היא גדולה, גם אם צרכינו הם למעשה אחרים. פעמים רבות אנו בכלל צמאים, עייפים, זקוקים לאויר צח או להזיז את גופנו אך מפרשים זאת כרצון למתוק. כוס קפה המכילה סיבים תזונתיים תרגיע, ממש כפי שאכילת פרוסת לחם, במיוחד לחם מלא מרגיעה ונותנת נחמה כלשהי. כך ניתן למנוע מעצמנו עוד נשנוש מיותר.

ממה מורכב הקפה?

קפה balance מכיל את כל רכיביו של נס קפה רגיל. הוא מכיל קפאין באותה מידה- 50 מ"ג בכפית קפה. הוא מכיל קפה ברזילאי ואת הרכיבים הנוספים- הסיבים התזונתיים ומי הגבינה. כיוון שהקפה מכיל קפאין בכמות רגילה ולא מדובר על נטול כדאי לשים לב לכמות הקפה ששותים. רצוי לא לשתות יותר משלוש כוסות ביום. ניתן לשלב את שתית הקפה הזה עם שתיית קפה רגיל ולהגיע סך הכל לשלוש כוסות.

הכנת קפה נמס

אם תהיתם האם יש דרך מיוחדת להכין לעצמכם כוס קפה אז התשובה היא לא. ההכנה היא רגילה לחלוטין: לשפוך את תוכן השקית, להוסיף מים רותחים, סוכר או ממתיק וחלב לפי הטעם והמשקה מוכן.

כתוב תגובה

פרסומת