מרץ 13, 2014
Admin

עיצוב הבית בעזרת טפטים

בכל חדר בבית אנו מעוניינים ליצור את האוירה המתאימה לו. עיצוב החדר מורכב ממספר אלמנטים: הריהוט המרכזי בחדר שהחומר ממנו הוא עשוי וגם צבעיו משפיעים על האוירה הכללית. כך גם לגבי חפצים קטנים יותר אשר הימצאותם משפיעה ונותנת לחדר טאץ' מסויים. אלמנט נוסף וחשוב הוא קירות החדר. לקירות החדר ישנו תפקיד חשוב בעיצוב החדר בשל צבעם, האם הם חלקים או מכילים ציורים וקישוטים וגם הטקסטורה משפיעה. טפטים הם דרך נהדרת, חסכונית, יעילה ואסתטית מאוד לתת לקירות את המראה הרצוי.

מדוע טפטים?

ישנן חנויות עיצוב הבית בירושלים או ערים אחרות המתמחות בתחום עיצוב הקיר ובהן תוכלו להווכח איזה מהפך עבר התחום בשנים האחרונות. זהו ציפוי אשר עשוי מחומרים עמידים כך שהוא נשאר לאורך זמן אך עם זאת ניתן להסירו בקלות בעת הצורך. הסגנונות, הצבעים והאוירה שניתן ליצור הם מגוונים. במקום לצבוע את החדר ולהשקיע זמן רב וכסף בצביעה אשר מחזיקה מעמד לזמן קצר יותר ניתן לצפות את הקיר בציפוי עמיד שיתן תוצאה דומה ואף טובה יותר. ישנן היום גם טקסטורות שונות היוצרות אפקטים שונים: טפט חלק, מחוספס, דו או תלת מימדי. בנוסף, אם הילד החליט שהוא חייב להוסיף לקיר תוספת באמצעות טוש, צבע גואש או שוקולד, יהיה ניתן לנקותם בקלות.

טפטים שונים לחדרים שונים

היום ניתן לעצב באמצעות טפטים את הקירות של כל אחד מחדרי הבית הן בשל הסגנונות השונים המוצעים, הצבעים השונים וגם החומרים השונים המאפשרים לו להיות עמיד אפילו בחדר האמבטיה. לחדרי הילדים תוכלו להתאים טפט שהוא ציור קיר מדהים עם דמויות האהובות על הילד או הילדה. לנוער ניתן ליצור הרמוניה עם יתר האלמנטים בחדר כאשר הצורות והטקסטורה הן בסגנון בוגר יותר ומתאימה לטעמם. לסלון ניתן לבחור סגנון מודרני עם תמונת העיר ניו יורק למשל שצצה מאחורי הספה. כך נוצרת אשליה שמאחורי הספה בדיוק ישנו חלון ענק הצופה לעיר. לחילופין הסגנון יכל להיות אתני או קלאסי ורומנטי בצבעים עדינים שישדרו יוקרה. במטבח אפשר ליצור התאמה בין הטפט לקרמיקה.

טפט גם למשרד

אם חשבתם על הטפט רק לבית, ניתן בהחלט לצפות גם את משרדכם בציפוי היפה הזה. חנויות עיצוב הבית בירושלים או בעיר אחרת מציעות  גם סגנון רשמי יותר שיתאים גם למשרד. מעבר בין החנויות המתמחות בתחום מראה עד כמה רחב ההיצע שישנו היום.

למידע נוסף על טפטים

כתוב תגובה

פרסומת