מרץ 20, 2014
Admin

איך לבחור את המלון לחופשה הבאה שלכם?

בתוך חיי היום יום, השגרה והמטלות האינסופיות כולנו מפנטזים על החופשה הבאה שלנו ומדמיינים כיצד היא תהיה. כאשר מגיעים לרגע האמיתי, הרגע שבו אנו עומדים לפני הזמנת מקום במלון כלשהו, עלינו לחשוב היטב על מספר פרמטרים על פיהם נזמין את המלון. ישנם סוגים שונים של בתי מלון אשר באמצעותם ניתן להנות מסוג שונה לחלוטין של חופשות. קיבצנו לפניכם כמה סוגים של חופשות שבהן ניתן לחוות חוויות שונות לחלוטין ואת סוגי המלונות המתאימים.

חופשה אורבנית

גם אם עיר, במיוחד מרכז הארץ נראית כמו ערב רב של בתים רבי קומות, שיכונים ובתים נמוכי קומה שעדיין נותרו, לעיר כמו תל אביב יש הרבה מה להציע. גם המתגוררים באזור המרכז יופתעו לגלות עד כמה שונה העיר כאשר מגיעים אליה כתיירים או כנופשים. פתאום ניתן לגלות בה נקודות חן רבות, אתרים היסטוריים, גנים שנעים לטייל בהם, שווקים, מסעדות והיד עוד  נטויה. ישנו מבחר גדול של  מלונות בתל אביב חלקם מלונות בעלי אוריינטציה עסקית יותר, חלקם מלונות המציעים שירותים לכל המשפחה וחלקם מלונות בוטיק קטנים ואינטימיים המתאימים לזוג. חופשה אורבנית מאפשרת לגלות את העיר והאנשים שבה כאשר מלונות בתל אביב הם מפנקים ומשלימים את החופשה לחוויה אמיתית.

חופשה כפרית

סוג נוסף של מלונות אותם ניתן למצוא באזורים כפריים הנמצאים בליבו של הטבע הוא מלונות מטיילים. אלה מלונות שבאים לתת מענה לנופשים אשר חלק גדול מחופשתם מוקדש לטיולים והכרת הסביבה, בין אם ברגל, באופניים או ברכב. במלונות אלה ניתן להתפנק ולהרגע לאחר יום של טיול והם מספקים שירותים כמו השכרת אופניים, הכנת ארוחות ארוזות, מידע למטיילים ושירותים נוספים מתאימים.

חופשה של "בטן- גב"

אם בשני סוגי החופשה האחרים חלק גדול מהיום מועבר מחוץ למלון, בחופשה של בטן- גב העיקר הוא הבילוי במלון. מלונות באילת או לפחות רבים מהם מספקים את האפשרות לחופשה בה עיקר הבילוי  הוא במלון. בעלי מלונות באילת מודעים לכך שאילת רחוקה מכל מקום ובעיר עצמה ישנן אטרקציות אך לא רבות כך שרוב הזמן ועיקר החוויה הם במלון. לכן במלונות אלה ישנן בריכות למבוגרים וילדים הכוללות לעיתים פארק מים קטן, חלק מהמלונות כוללים חוף ים פרטי, ברבים מהם ישנה משחקיה ובידור לילדים, חדר כושר וספא להורים ובמלונות הכל כלול גם הצד הקולינרי מכוסה כמעט בכל שעות היום.

כתוב תגובה

פרסומת