מאי 15, 2014
Admin

כך תמצאו חבילת נופש משתלמת לרומניה

השמועות מספרות שרומניה עתידה להפוך ליעד החם הבא בקרב ישראליים. הטיסה הקצרה, השילוב בין ישן וחדש, הנופים עוצרי הנשימה, חיי הלילה הסוערים והמחירים המוזלים בהשוואה למדינות אחרות באירופה – כל אלה הופכים חופשה ברומניה לטרנד לוהט. אם מתחשק לכם לטעום את טעמה של מזרח אירופה ולהתוודע אל נפלאותיה של רומניה, ואם אתם מחפשים דיל משתלם במיוחד, קבלו מספר עצות למציאת חבילה אטרקטיבית במיוחד עבורכם. 

4 טיפים לנופשים המחפשים חופשה זולה וידידותית לכיס ברומניה

  1. סקר שוק להשוואת מחירים הוא תהליך שכולנו נוהגים לבצע לפני רכישה של מוצר או שירות חדש, ואין סיבה לפסוח עליו במקרה זה. השוואת מחירים תסייע לכם למצוא דיל משתלם, במסגרתו תוכלו לקבל תמורה מכובדת עבור השקעת משאבים כמה שיותר מינימאלית. כנסו לאינטרנט, הקליקו את הביטוי הרלוונטי, והתחילו לשוטט באתרים השונים שייפרסו בפניכם. תוך מספר דקות יתבהר לכם מהו ממוצע המחירים הקיים בשוק התיירות עבור חבילה לרומניה, הכוללת טיסה ובית מלון, ולמצוא את הדיל שיהיה זול יחסית לממוצע.
  2. אם יש לכם חברת נסיעות קבועה שנותנת לכם שירות מידי שנה, התחילו קודם כל שם. ייתכן שבדיוק כאשר תפנו אל סוכנות הנסיעות שלכם יהיה לה דיל לרומניה להציע לכם, שהמחירים שלו יהיו כה מגוחכים, עד כי לא תוכלו לסרב להצעה.
  3. מציאת חבילה נופש משתלמת לרומניה תלוייה מאוד בזמן בשנה שבו תחליטו לנסוע. מרבית סוכנויות הנסיעות, חברות התיירות וחברות התעופה מציעות דילים בתקופות מסויימות בשנה שהן בדרך כלל "יבשות" יותר ושאין בהן ביקוש רב. עונת החגים למשל, שהיא התקופה הפופולארית ביותר לנסוע בה לחו"ל, היא לא זמן טוב לחפש דיל לרומניה. שורה תחתונה, אם אתם מחפשים מחירים זולים ונוחים, רצוי לתכנן את מועד החופשה שלכם, כך שהוא לא ייפול על עונת הטיסות העמוסה.
  4. חרף האמור לעיל, ישנן חברות תיירות, שתחום ההתמחות שלהם הוא רומניה, והמציעות דילים למדינה, הכוללים טיסה ולינה, במשך כל ימות השנה. דוגמא לחברה כזו היא "רומניה 360", שהיא לא רק חברת התיירות המובילה בשוק התיירות לרומניה, אלא שגם מציעה דילים במחירי מציאה, במסגרתם לא תצטרכו להתפשר על טיסה לא נוחה או על תאריך שאינו אידיאלי עבורכם. חופשה ברומניה עם "רומניה 360" תאפשר לכם ליהנות לא רק ממחירים ידידותיים לכיס, שלא יותירו אתכם לאחר החזרה לארץ עם מינוס מדאיג בבנק, אלא גם מחופשה מהפנטת המשלבת הכל מהכל.

כתוב תגובה

פרסומת