מאי 19, 2014
Admin

צימרים מיוחדים בצפון

צפון הארץ הוא אזור אשר תיירות הוא ענף כלכלי חשוב ביותר בו. במיוחד הגליל העליון ורמת הגולן הם אזורים בהם אנשים רבים בוחרים לטייל או לבלות בהם חופשות. בתור שכאלה, יש בהם מקומות לינה רבים, במיוחד צימרים. ישנה תחרות רבה בין צימרים בגליל העליון וגם בין צימרים ברמת הגולן. לעיתים בישוב אחד יש מספר משפחות אשר מתפרנסות מאירוח. לכן, היום רבים בוחרים להשקיע בצימרים מיוחדים, צימרים אשר אינם עוד בקתת עץ מוקפת גן. רבים מחפשים מקוריות וביטוי עצמי בצימרים שהם מקימים. בחרנו כמה מיוחדים לספר לכם עליהם:

צימרים בצורת יורט

בישוב מעלה גמלא החליטו בעליו של הצימר לקחת את אורחיהם הרחק, הישר לערבותיה של מונגוליה. אמנם רמת הגולן מזכירה במעט נוף ערבתי ואפילו סוסים יש בה לא מעט אך עדיין יורטים (אוהלים מונגולים) נראים כנטע זר בין צימרים ברמת הגולן שממקמים בתוך מבנים מאבן או עץ. עם זאת, האוהל הוא בהחלט צימר מפנק שאינו נופל ברמת הפינוק מצימרים אחרים. מוצעים בו מיטה נוחה, אמבטיה מאובזרת, ג'קוזי הנמצא בתך גינה פרטית שממוקמת ליד כל אוהל ואוהל. גם אם המבנה נראה כאוהל נוודים בלב ערבות מונגוליה, את הפינוק והחופשה האיכותית הוא מעניק מעל ומעבר.

צימר בצורת פירמידה

ומערבות מונגוליה הישר דרומה למדבריות מצרים. אמנם צימרים בגליל העליון לא התברכו בנוף מדברי אלא בנוף ירוק וגלילי אך מעבר לנוף, הצימרים במושב אלקוש מזכירים בצורתם את הפירמידות שבנו אבותינו. עם זאת, הפינוק שמעניק הצימר מחזיר אותנו בהחלט אל זמננו. הצימר הוא יוקרתי ומעניק ממיטב הפינוקים כולל מטבחון ואמבטיה מאובזרים היטב, ג'קוזי, בריכה וגינה הצמודה לצימרים. יש כאן בהחלט את אפקט ההפתעה כאשר רואים את הצימר מבחוץ ולאחר מכן רואים את הפנים השונה מאוד מן החוץ.

צימר מערה

הגולן והגליל מלאים במערות טבעיות שנוצרו כתוצאה מהתמוססות של סלעים ומבליה שלהם. הקונספט של צימר בצורת מערה הפך לנפוץ וישנם ברחבי הגליל והגולן צימרים רבים שממוקמים למעשה בתוך מערה. גם בצימרים כאלה, מלבד צורת הקירות הלא סימטרית או ישרה את כל האלמנטים המרכיבים צימר מפנק תוכלו למצוא במקום: ג'קוזי, אמבטיה ומטבח, מיטה נוחה, נוף גלילי. אין ספק שהאוירה בתוך מבנה דמוי מערה היא קסומה מוסתורית יותר וזאת היתה המטרה של הבחירה בקונספט זה.

חופשה בצימר אינה אומרת בהכרח לינה בבקתת עץ או אבן. אספנו על קצה המזלג צימרים שונים המספקים חופשה מפנקת אבל אחרת.

כתוב תגובה

פרסומת