מאי 19, 2014
Admin

איך לבחור את הצימר המתאים?

כל אחד זקוק מדי פעם לשבירת השגרה ולהתנתקות מחיי היום יום. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא כמובן לקחת חופשה. חופשה אינה בהכרח מעבר לים. גם לארץ שלנו יש הרבה מה להציע והמחירים בסך הכל הם עדיין זולים יותר מחופשה בחו"ל. בנוסף, היא דורשת פחות התארגנות ומאמץ. שעתיים נסיעה (מלבד אילת) והגעתם אל היעד. במיוחד בצפון אך גם בשאר חלקי הארץ פזורים צימרים בכמות רבה. כמעט בכל ישוב כפרי ניתן למצוא לפחות צימר אחד. איך לבחור את הצימר המתאים?                  

למי מיועדת החופשה?

חלק חשוב בבחירת הצימר הוא התאמתו לנופשים. יש הבדלים בין צימרים לזוגות לבין צימרים המיועדים למשפחות מבחינת גודל הצימר אך גם מבחינת דברים נוספים עליהם מושם דגש. צימר המיועד לזוגות באופן מובהק יהיה מבודד כך שלכל זוג תהיה אינטימיות. הוא יהיה ממוקם במקום שקט מאוד כאשר סביבו יראה הזוג בעיקר עצים ונוף פנורמי וישמע רק את ציוץ הציפורים. בתוך הצימר יוכל הזוג להתפנק ביין והעיצוב יהיה מותאם לכך שהנופש הוא זוגי. צימרים המיועדים למשפחות, לעומת צימרים לזוגות, יהיו במקום פתוח עם מרחבים ומדשאות מסביב ותהיה לרוב גם בריכה בכדי שלילדים יהיה היכן לפרוק אנרגיות. עשו סינון של צימרים לפי פרמטר זה.

איזו סביבה אתם רוצים?

אמנם ארצנו היא קטנה אך הנופים בה מגוונים ביותר. בכל חופשה ניתן לבחור את הסביבה והנופים המתאימים לכם. אין ספק כי ישנו הבדל גדול בין חופשה בה תראו מהמרפסת את מרחביו האין סופיים של המדבר ואת הסלעים והצוקים שבו לבין חופשה בה תראו תחתיכם את הכנרת או נוף הררי וירוק. יש בידיכם לעשות סינון על פי האזור: צימרים בגליל, צימרים בדרום או במרכז.

איזה סגנון של צימר מתאים לכם?

גם אם החלטתם על צימרים בגליל המיועדים לזוגות, עדיין ניתן לקטלג אותם על פי פרמטרים נוספים. ישנם צימרים השמים דגש רב על הספא ומציעים שפע של טיפולים, ג'קוזי וסאונה ויש כאלה המציעים ארוחת בוקר מיוחדת הכלולה במחיר. ישנם צימרים אקולוגיים השמים דגש על טבע ובריאות. ישנם צימרים המציעים עיצוב אקסלוסיבי הכולל אוסף של פריטי אמנות או כלים מיוחדים. כמובן שפרמטר חשוב ביותר הוא המחיר. המחירים נעים על פי סקאלה וישנם הבדלים ניכרים ביניהם. עם זאת, באמצעות חיפוש מעמיק ניתן למצוא גם דילים ומבצעים, במיוחד אם ההזמנה נעשית זמן רב מראש או לחילופין ברגע האחרון.

כתוב תגובה

פרסומת