מאי 27, 2014
Admin

החופשה החלומית בדרך אליכם

אחד הקריטריונים החשובים לחופשה החלומית המרגיעה והמשתלמת הוא בחירת הצימר בו תבלו, בין אם אלו הם צימרים עם בריכה, צימרים עם ג'קוזי ושלל צימרים מומלצים שונים המאפשרים לכם להפיק ולהגשים את החופשה החלומית לה אתם מייחלים. בעידן בו ההמלצות נלקחות מהרשת האינטרנטית, ישנם לא מעט אי דיוקים בין אם אלו תמונות שהועלו לפני מספר שנים אל מול הצימר שלא תוחזק כראוי ובין אם אלו הם המלצות פיקטיביות של מקדמי הצימר. בכדי שלא תנחלו אכזבה לאחר שהגעתם לצימרים ובכדי שלא יטעו אתכם במהלך הבחירה של הצימר המיוחל, חפשו את הצימר האידיאלי באמצעות המלצות הבאות.

כיצד לבחור צימר

בחירת צימר צריכה וראוי שתתבצע באמצעות הקריטריונים הבאים: עליכם בראש ובראשונה לבחור את האיזור בארץ אליו אתם רוצים ומעוניינים לנסוע בחופשה הקרובה שלכם. לאחר שהחלטתם על האיזור, התחילו בחיפוש הצימר קודם כל על ידי ממליצים. אתם יכולים להתייעץ עם חברים וקולגות לעבודה אשר בילו לאחרונה בצימר ולבקש את חוות דעתם. ככל שהאדם קרוב אליכם יותר, כך תוכלו לשמוע דיעה אוטנטית ואמתית יותר ובכל מקרה כל עוד הממליץ אינו מקורב לבעלי הצימר, כך אתם יכולים לסמוך על דעתו משום שהיא נטולה אינטרסים שיווקיים. אם אין לכם קרובים ומכרים אשר בילו לאחרונה בצימר, אתם יכולים להיעזר בדעת ההמונים. פרסמו בפרופיל שלכם באחת מהרשתות החברתיות כי אתם מתעתדים לצאת לחופשה בצימר ואם ישנם חברים שהיו בצימר אודותיו הם יכולים להמליץ, או לחילופין ציינו את שם הצימר הספציפי אותו אתם שוקלים וודאו אם יש חברים אשר בקרו בו בעבר. כל עוד תצליחו לקבל חוות דעת, הרי שאתם מתקדמים אל עבר הבחירה המיוחלת.

לא משלמים מראש

צימרים מומלצים רבים אליהם תתקשרו יבקשו מכם כרטיס אשראי לביטחון. אין כלל בעיה להעניק להם את כרטיס האשראי כי אתם בין כה מתכוונים לצאת אל החופשה אז אין סיבה להתחמק מתשלום אך דרשו מבעל הצימר לא לחייב את האשראי לפני שאתם מגיעים אל הצימר. כל עוד הצימר אליו הגעתם אכן עונה על התחייבות הפרסום מבחינת המלל ומבחינת התמונות ואתם מרוצים מהבחירה שלמו והתחילו את החופשה אך אם הגעתם והקשר בין הפרסום לבין הצימר הוא מקרי בהחלט, אל תסכימו לחיוב ושקלו את צעדיכם. צימר עם בריכה או צימר בלי בריכה, צריך להיות תואם בצורה המקסימאלית לפרסומו וכך תוכלו ליהנות מהחופשה לה פיללתם זמן רב.

כתוב תגובה

פרסומת