מאי 28, 2014
Admin

נדנדה לתינוק – כיצד תבחרו בנדנדה המתאימה ביותר

תחום מוצרי התינוקות מעמיד לרשותנו כיום שפע של אפשרויות. מי שמחפש מוצצים, עגלות, מיטה לתינוק או אפילו נדנדה לתינוק יוכל למצוא מגוון של סוגים ובטווח רחב של מחירים. אם אתם מעוניינים לרכוש נדנדה לתינוק שלכם ותוהים כיצד לבחור את הנדנדה המתאימה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון, ובעיקר גם חכם:                   

  1. מי היצרן – כשם שבוחרים כל מוצר לתינוק, לרבות מוצצים או אפילו מיטה חדשה, חשוב לבדוק מי הוא היצרן האחראי על ייצורו של המוצר המבוקש. אם אתם מחפשים נדנדה לתינוק, חשוב שתבדקו תחילה מי הם היצרנים המייצרים את הנדנדות המוצעות כיום והאם הנדנדה שבה אתם מעוניינים מיוצרת על ידי יצרן מוכר ומומלץ.
  2. האם הנדנדה בטוחה – זהו אולי הפרמטר החשוב מכל שאליו יש להתייחס לפני שבוחרים נדנדה לתינוק. כדי שתוכלו להעניק לתינוק שלכם את הבטיחות המקסימאלית, הקפידו לבחור עבורו מוצרים המציעים את רמת הבטיחות הנדרשת. במסגרת חיפושכם אחר נדנדה, בדקו היטב האם היא עומדת בכל תקני הבטיחות הנדרשים והאם יש בה אלמנטים שונים העוזרים לשמור על בטיחותו ויציבותו של התינוק, בזמן שהוא יושב בנדנדה ומתנדנד בה.
  3. כמה זה עולה – מוצרי התינוקות השונים, בין אם אלה מוצרים קטנים כמו מוצצים או מוצרים גדולים יותר כמו נדנדה לתינוק, מוצעים בטווח מחירים רחב מאד. לאחר שהגדרתם מהו התקציב שלכם, שאותו אתם יכולים להקדיש לצורך רכישה זו, בצעו סקר שוק וחפשו כמה מקומות שונים שמציעים למכירה נדנדות לתינוקות. סקר שוק זה יעזור לכם לבדוק איזה מוצר מוצע בעלות האטרקטיבית ביותר מבין כל האפשרויות הקיימות.
  4. אילו פונקציות כלולות בנדנדה – הנדנדות המוצעות כיום לתינוקות שונות לחלוטין מהנדנדות שהוצעו בעבר. לצד הנדנדות ה"קלאסיות" המוכרות לנו, ישנן גם נדנדות עם מבחר של פונקציות, ההופכות את הנדנדה לאטרקציה מיוחדת יותר. ישנן נדנדות שמחוברים אליהן צעצועים שונים וישנן גם כאלו המשמיעות מוסיקה. ישנן נדנדות שיש לתלות אותן וישנן כאלו עם רגליים. חשוב לבחור מה מאפיין את כל אחת מהנדנדות המוצעות ועד כמה זה יהיה שימושי ומתאים.

הנדנדות הקיימות כיום בשוק הן נדנדות מושקעות ומסוגננות מאד. אולם מומלץ שלא להתייחס אך ורק למראה החיצוני של הנדנדה ולאופן שבו היא מעוצבת. חשוב לוודא שהיא אכן בטיחותית ומתאימה גם לגילו של התינוק ואף תוכל ללוות אותו במשך תקופה ארוכה. השקיעו בכך זמן, חפשו בין החנויות השונות והיעזרו במומחים בתחום המכירים את הדגמים הקיימים.

כתוב תגובה

פרסומת