יונ 11, 2014
Admin

יוצאים לנופש בקיץ הישראלי

עונת הקיץ בישראל היא ארוכה מהרגיל, כיוון שחם בארץ, חם מאד בקיץ וחם לעיתים גם בחורף. החופשים הגדולים נחשבים לאלה של תקופת חודשי הקיץ החמים ביותר, יולי ואוגוסט, אבל ישנם חגים בתקופת האביב והסתיו שבהחלט מאפשרים גם הם קפיצה לנופש קצר ושכירת צימרים מומלצים בכלל וכן, צימרים עם בריכה שקיבלנו המלצות לגביהם, בפרט. בקיץ הישראלי אנו רואים שמשפחות לא יוותרו על בריכה בתקופת הנופש שלהם ויעדיפו, כמובן, בריכה פרטית.                                         

ישראלים רבים אוהבים לנפוש בבתי מלון בתקופת הקיץ, כך הם מקבלים אפשרות להנות מכל העולמות: חדרי מלון שאובזרו זה מכבר במזגן, כדי לברוח אליהם מהחום השורר בחוץ, בריכות שהמלון מטפח ומנהל אותן ואולי אפילו חוף ים שלבית המלון קיים הסדר עמו. בעבר נסעו בקביעות משפחות ישראליות לנופשי הכל כלול בטורקיה, אבל עם ההדרדרות ביחסים בין שתי המדינות, הפסיקה התנועה התיירותית מישראל לטורקיה כמעט לגמרי. לאחרונה אנו מתבשרים כי קיימת התעוררות מחודשת של יציאה לנופש בטורקיה בתקופת הקיץ, אולם קשה להאמין לשמועות או לכתבות שנערכו על ידי בעלי אינטרס בדבר.

בישראל קיימת סצינת נופש קיצית בסביבות האזורים הימיים של ישראל, בעיקר: ים המלח, כנרת, הים האדום ולאורך הים התיכון. למלונות ולצימרים הממוקמים בקרבת אחד מהימים מגיעים הן תיירים מחוץ לארץ והן ישראלים. ההנאה ששואבים הנופשים בקיץ הישראלי מהקרבה למקורות מים, היא שמביאה את הקהל למקומות אלה דווקא. הויתור על טיסה לטורקיה הביא לפריחה מסוימת בענף נופש זה בארץ ולדילים אטרקטיבים עבור המבקשים להנות ממנו.

מקומות הנופש הישראליים שאינם מצויים בקרבתו של מקור מים כזה או אחר, דואגים פעמים רבות לייצר לעצמם הכנסה על ידי קיום כנסים, אירועים אחרים או הבנת צרכים של אנשי עסקים שמבקשים להתארח אצלם. מדובר בעיקר בבתי מלון או בכפרי נופש שמסוגלים לארח אירועים עם קהל רב ולספק מתקנים שמתאימים לעולם העסקי. כאשר מדברים על צימרים, אנו רואים אופי אחר של התנהלות עסקית. על כן, צימרים מומלצים רבים נמצאים בגדר מקומות נופש אשר מיועדים בעיקר לנופשים פרטיים ומשכך, דואגים להכלל בקטגוריה של צימרים עם בריכה, על מנת שיוכלו לספק לקהל הנופשים חווית נופש מלאה וצוננת עד כמה שניתן. בקיץ הישראלי, בהעדר בריכה במקום, ערכו של מקום הנופש יורד בעיני קהל היעד וכך גם המחיר. אין ספק, כי השליטה של האקלים הישראלי על עיצוב מקומות הנופש בארץ היא משמעותית ביותר.

כתוב תגובה

פרסומת