יונ 23, 2014
Admin

אני לא מצטרף למועדון שמוכן לקבל אותי…..

משפט אלמוותי: 'אני לא מוכן להצטרף למועדון שמוכן לקבל אותי'! את המשפט אמר אחד מהאחים מרקס, אולי הארפו. המשפט הזה היה על רקע החברות במועדוני הקאנטרי קלאב האנטישמיים בארה"ב. ואם  נעשה פרהפראזה על המשפט הזה, הרי הארנק שלנו יהיה ריק מכל כרטיסי הפלסטיק שממלאים אותו. מועדון לקוחות הוא חלק בלתי נפרד מחיינו. כולנו שייכים למועדון זה או אחר. יש מועדונים 'שווים' יותר, אלה שמאחדים בתוכם אלפי, או אפילו עשרות אלפי חברים ויש כאלה שהם מועדון צרכנות צנוע יותר.                                

BizWize חדיש, חדש ומחודש. זהו כרטיס כניסה להצלחה בעסקים. כרטיס שמאחד בתוכו אפשרויות מרובות לעסקים קטנים ובינוניים. שווה לבדוק מועדון צרכנות זה.

לידיעת המתעניינים: מועדון לקוחות הוא אמצעי שיווקי-פרסומי ממוקד מטרה. טוענים שגיוס לקוח חדש עולה פי 5 משימור לקוח קיים. מסקנה – שמור על הלקוחות שכבר נמצאים בתחומי העניין שלך. באינפורמציה שאפשר להנפיק ממועדון לקוחות אפשר למפות ולפלח את הלקוחות לפי הצרכים שלהם, לפי ההעדפות ומתוך כך לפנות אל הלקוח בפנייה אישית. מיקוד, מיקוד, מיקוד – זוהי מילת מפתח. להגיע אל הלקוח הנכון עם ההצעה המתאימה לו ביותר.
מטרות של מועדון הלקוחות:

  • איסוף, עיבוד וניתוח מידע אודות הלקוחות וממ שמאפיין אותם.
  • יצירת ערוץ תקשורת פתוח מול הלקוחות למסירת מידע, העברת פרסומים ומתן הטבות
  • איתור צרכי לקוחות והתאמת הפתרון היעיל ביותר
  • העמקת הקשר עם הלקוחות והגברת נאמנותם לאורך זמן
  • איתור ופנייה למגזרים חדשים והרחבת קהל הלקוחות
  • אמצעי לשיפור שביעות רצונם של הלקוחות, ע"י קבלת פניות בנושאי שירות, צרכים וכו'

לידע כללי: מחקר שנעשה באוניברסיטת בר-אילן הראה שרוב הלקוחות של מועדוני הצרכנות מרגישים שלחברה איכפת מהם והם נהנים מההטבות וההנחות המחולקות. גם הארועים החברתיים שהמועדונים מארגנים נחשבים כחשובים ואפילו חשובים מאד. הרוב המוחץ מביעים שביעות רצון מהמועדון וממוצריו ומשתמשים בכרטיס המועדון ובהנחות הקבועות שהוא מאפשר. כאשר מגיע דיוור ישיר או עיתון המועדון הוא נפתח ונקרא ביסודיות, לעומת דיוור אחר. אם מחולק שובר מתנה ליומהולדת – הוא נפדה בנאמנות. והכי חשוב: מתברר שחברי מועדון רוכשים ב-50% יותר מאשר סתם לקוחות מזדמנים. לכן, המסקנה המתבקשת: השקיעו במועדון לקוחות פעיל ואנרגטי. זה שווה ומשתלם. זה יעיל ומוכיח את עצמו. BizWize עושים לך את העבודה כדאי לפנות אליהם ולהנות מהשירות שהם מעניקים. ולידיעתכם, זה מועדון ששווה להיות חבר בו.

כתוב תגובה

פרסומת