יול 15, 2014
Admin

הגורל שלכם בידיים שלנו

החיים הנפלאים אותם אנו חיים עלולים להפוך ללא נעימים. כל כמה שננסה להפוך את מציאות חיינו למופלא ונביט דרך משקפיים ורודים, סכנות אורבות לכל אדם בכל דקה נתונה במהלך היום יום. בדיוק כמו שאתם דואגים לביטחונכם ובטיחות בריאותכם ורוכשים פוליסות ביטוח רבות במהלך השנים, כך חשוב שתרכשו לילדיכם פוליסות בהתאם לרבות ביטוח תלמידים. שימו לב כי ילדיכם המצוי במסגרות החינוך, חשוף לסכנות רבות ומגוונות ובמידה והנכם מחזיקים בביטוח בהתאם, הרי שאתם מכסים עצמכם מהליכים בירוקרטיים בעתיד. לא רק תאונות דרכים והצורך בבעל מקצוע לרבות עו"ד תאונות דרכים, אורבים כסכנות לילדים בדרך אל וממסגרת החינוך אלא יכולות להתרחש תאונות רבות ומגוונות, שאינן קשורות באופן ישיר לתאונת דרכים ממנה מפחדים כל ההורים.                                                                                                                                          

לא מצפים לגרוע מכל אבל מתגוננים מפניו

זה נכון, רצוי שנהיה אופטימיים מטבענו ולא נתכונן לגרוע מכל, אך החיים כפי שהם, מאלצים אותנו להתמודד עם סיטואציות לא בהכרח רצויות בין היתר תאונות עבודה, תאונות דרכים וכדומה. כשאנו מגדלים ילדים, הפחד הגדול והדאגה הבלתי נדלית לבריאות ילדינו הפיזית והנפשית עלולה להדיר שינה מעינינו ובצדק. לא תמיד את המקרה יכולים אנו כהורים למנוע, אך בהחלט אנו יכולים ליצור תשתית הגנתית שתאפשר לנו כהורים להתמודד עם סיטואציה בבוא העת באים היא התרחשה. אנחנו יכולים בהחלט לעצום את עיננו ולחיות בתמימות דעים כי לנו זה לא יקרה, אך מה אם זה כן יקרה? האם יש לכם את היכולת והכוחות להתמודד גם עם המצב של ילדיכם או שלכם (הבריאותי והנפשי) וגם אם המערכות השונות לגיוס הכסף לו אתם זקוקים כדי להתגבר על המצב ולהמשיך הלאה?

אל תחשבו לי זה לא יקרה

אם תשאלו כמעט כל עו"ד תאונות דרכים מהי התגובה של מרבית מההורים לילדים שחוו תאונות דרכים ואנשים בוגרים שהיו מעורבים בעצמם בתאונות דרכים תשמעו את המשפט "הייתי בטוח שלי זה לא יקרה". אין ספק שבמצבים לא נעימים עדיף לעצום עיניים ולחשוב שלכם זה לא יקרה אך ברגע האמת בו גם אתם נכנסים לסטטיסטיקה אתם מבינים שאין אתם חסינים. אם אתם הורים לילדים במסגרות גן הילדים ועד התיכון, רכשו ביטוח תלמידים ואל תתפשרו על ההגנה המקסימאלי לה אתם וילדיכם זקוקים ואם הייתם מעורבים בתאונה תהיה אשר תהייה, בדקו את זכויותיכם, הן מבחינת הפוליסה והן מבחינת החוק. אל תאפשרו לעצמכם להיות בלי הגנה ומבלי להגן על היקר לכם מכל.

כתוב תגובה

פרסומת