יול 20, 2014
Admin

חופשה רומנטית- גם ליד הבית

כאשר חושבים על חופשה רומנטית, לרוב עולה בראש תמונה של נופי  גליל הירוקים או נופי המדבר הצחיחים ומלאי הצוקים המרשימים. עם זאת, בהחלט ניתן להנות מחופשה רומנטית גם ליד הבית. הדבר מצויין במיוחד עבור זוגות עם ילדים קטנים אשר רוצים להשאר קרוב אם יהיה צורך להגיע במהירות, או פשוט עבור אנשים אשר נסיעות ארוכות, אפילו ארוכות בסדרי הגודל של הארץ מעייפות אותם. ניתן למצוא לא מעט צימרים במרכז שנמצאים באזורים כפריים וירוקים וזאת רק במרחק של חצי שעה נסיעה מהבית.                               

לנפוש במרחק חצי שעה נסיעה מהעיר הגדולה

גם אם נשמע כי חופשה רומנטית ליד הבית לא תעשה את העבודה וההתנתקות לא תספיק בכדי לצבור את זמן האיכות והמנוחה לו אתם מצפים, כאשר תראו באתרי האינטרנט אילו צימרים לזוגות ישנם לא תאמינו כי הם באזור המרכז. כאשר נכנסים מעט פנימה מכביש החוף העמוס והפקוק מתגלים אזורים כפריים, מלאים בשדות וביערות אשר לא תמיד מקבלים מספיק תשומת לב ורבים מאיתנו כלל לא מודעים להם. אלו אזורים מלאים טבע והיסטוריה אשר מספקים נוף נהדר ואת האוירה המתאימה בדיוק לחופשות רומנטיות. כמו בצפון, גם במרכז ישנם סוגים שונים של צימרים, חלקם מיועדים יותר לחופשות משפחתיות וחלקם לחופשות זוגיות. צימרים לזוגות מתאפיינים בשקט ובפרטיות ומושם בהם דגש על הרומנטיקה כך שלרשותכם עומדים מלבד הנוף המדהים גם מתקנים כמו בריכה פרטית או בריכת ספא, ג'קוזי פנימי וחיצוני, מרפסת או גינה פרטית העומדת לרשותכם, סרטים, נשנושים, מכונת קפה להכנת קפה משובח כשתשבו בערב על המרפסת ועוד.

לבלות בצימר וגם מחוצה לו

אם תבחרו צימרים במרכז אשר נמצאים באזור הנקרא "ארץ אלף המערות" שבאזור בן שמן, מודיעין והסביבה יעמדו לרשותכם גם מסלולי טיול רבים. כך, מלבד הבילוי בצימר עצמו אשר יכול להמשך גם כל היום, תוכלו לטייל באזור. בן שמן הוא אזור מיוער אשר ירוק ומוצל כל השנה ויש בו גם שבילים חדשים לאופניים אם ברצונכם לרכב. באזור גבעות מודיעין ישנן מערות רבות ובאזור זה פעלו המכבים והחשמונאים והישוב היהודי באזור היה פעיל ובולט כך שישנם שרידים היסטורים רבים. אם תדרימו מעט יותר תוכלו לטייל במערות בית גוברין אשר הוגדרו לאחרונה כאתר מורשת עולמי בשל חשיבותן ההיסטורית הרבה. מתחת לקרקע תוכלו לעבור בין מערות רבות ששימשו למטרות שונות כמו אחסון, קבורה ואפילו גידול יונים.

כתוב תגובה

פרסומת