אוג 13, 2014
Admin

מדריך קניית רכב מאזדה

בעשור האחרון רבים בוחרים לקנות רכב חדש מסוג מאזדה וזאת משום שמדובר על רכב איכותי במחיר סביר שמתאים לכל המשפחה. במאמר זה נגולל בפניכם מדוע המאזדה כה פופולארית ואם חשבתם על קניית רכב של היצרנית 'מאזדה' לכל המשפחה, נציג בפניכם את המאזדה חמש שזוכה לשבחים רבים מאנשים שקנו אותה.                       

מאזדה- נעים להכיר

חברת מאזדה הוקמה לפני כ- 94 שנים ביפן ומוכרת כאחת יצרניות כלי התחבורה והרכבים הידועות ביותר בעולם. עובדים בה מעל לשלושים אלף איש, הכנסותיה נאמדים ביותר משישים מיליארד ינים יפניים והציבור הישראלי אוהב את המכוניות אותה היא מייצרת. עדות לכך ניתן לראות בכבישי מדינת ישראל. חברה זו מייצרת ומשווקת דגמים רבים, ביניהם מכוניות פרטיות משפחתיות, מכוניות מיני, מכוניות בדגמים ספורטיביים, מכוניות מנהלים, מיני- וואנים, טנדרים ורכבי שטח ופנאי.

מאזדה 5- קנה לך רכב

מאזדה 5 היא אחת מדגמי המכוניות הפופולאריים ביותר של חברת מאזדה בישראל.  כאן מדובר על מיני וואן קומפקטי ומעוצב בצורה מרשימה שיכול להכיל שבעה נוסעים (כולל הנהג). מכונית זו מתאימה למשפחות גדולות. העיצוב שלה ספורטיבי והנסיעה שלה על כבישי הארץ חלקים, הביצועים שלה נפלאים והתפקוד שלה יעיל ביותר. חשוב לדעת שיש שני דגמים של מאזדה חמש, דגם ה- Executive ודגם ה- Luxury. השוני ביניהם בא לידי ביטוי בכך שלדגם השני יש צמיגים עבים יותר, בקרת שיוט, מחשב דרך ופנסי ערפל והעלות שלו יקרה יותר. דברים שכדאי לדעת אודות מאזדה גרסה 5 הם:

  • עיצוב- עיצוב דינאמי ספורטיבי וניתן להזמין אותה במגוון רחב של צבעים. היא כוללת מערכת של בקרת אקלים, אפשרות לכוון חשמלית את המראות, מתגים באמצעותם ניתן להשתלט על מערכת השמע ברכב והגה עם ריפוד מעור.
  • ביצועים- המאזדה המשפחתית חסכונית בדלק, בעלת מנוע חזק, ידידותית לסביבה וחוויית הנסיעה בה יציבה ומהנה. בנוסף לכל אלו היא גם ידידותית לסביבה.
  • בטיחות- רכב זה כולל את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר. יש בו חגורות בטיחות, כריות אוויר, נקודות עיגון למושבים של תינוקות וילדים, EBD, DSC, ABS ועוד.

לסיכום, ההחלטה על קניית רכב מחייבת את המתעניין לבצע אפיון מקדים של כל הצרכים של הנוסעים ברכב, להחליט על התקציב לקניית רכב ולבחור ברכב של יצרנית אמינה ובעלת מוניטין ובחירה בדגם שישרת אתכם ואת המשפחה בצורה בטובה ביותר, כמו למשל מאזדה 5.

כתוב תגובה

פרסומת