יונ 3, 2010
admin

קוצ'ינג להגשמה עצמית

זה היה בוקר סגריר והקבוצה הפסידה. ניחוש טוב, אבל אני עדיין לא יובל בנאי. אפילו לא קרוב. למרות שלא הייתי מתנגד להיות צאצא למשפחת המלוכה הירושלמית, גורלי לא אפשר לי זאת. אם כבר נפתחנו, אז אשמח לשתף אתכם בסיפור קצר שהיה לי בנוגע לאותו אדון רב מעללים ותחבולות הקרוי בשם העם – גורל.

מקרה שהיה כך היה – כמו שאמרתי, זה היה בוקר סגריר והקבוצה הפסידה. סיוטו הגדול של כל מאמן הוא שקבוצתו תפסיד. אני החלטתי שלי נמאס להפסיד או יותר נכון להחמיץ את החלומות והרצונות שנתלוו אליי במרוצת השנים. חוסר הגשמה עצמית, זה מה שהוביל אותי לתור אחר מדריכי קוצ'ינג ולהתאים לי אימון אישי, על פי צרכיי. כמו כולם גם אני הייתי סקפטי בהתחלה לגבי לימודי קואצ'ינג. תמיד שאלתי את עצמי, איך על ידי אימון של פעם בשבוע או שבועיים, ניתן יהיה להגשים את החלומות שלנו ולבצע את השינויים החשובים בחיינו, אשר תמיד רצינו לעשות ולא ידענו איך.

אימון אישי הוא אכן אישי

לאחר חיפושים וברורים, מצאתי מאמן קוצ'ינג המתאים לי. אחרי הכל – צריך שיהיה חיבור מסוים בין בני האדם. השוק מציע מאמני קואצ'ינג רבים מאד, אך גם אם נבודד את הטובים ביותר, עדיין צריך למצוא את המאמן שידבר בשפה שלך ויתאים אימון אישי נכון ויעיל להגשמת אותם היעדים שאנו מעוניינים להגשים. אימון שכזה הוא לא פשוט בכלל. הדרכות מסוג אלו, דורשות התמדה ועקביות מצד הלקוח, הכנת שיעורי בית ולימוד עצמי.

בשיעור הראשון, ביקש ממני אותו מאמן קוצ'ינג לרשום בפניו את שלושת השינויים החשובים שברצוני לעשות בחיי במהלך שלושת החודשים הבאים. לאחר אימון קצר, צמצמתי את הרצונות שלי לאותם מס' רצונות שבאמת היו חשובים וקריטיים להגשמה העצמית שאותה חיפשתי בנרות כל הזמן הזה. אותו אימון אישי גרם לי להבין שהחיים שלי היו מוצפים באשליות ופנטזיות מיותרות, בעצם עסקתי רוב הזמן בתפל ולא בעיקר – הייתי עיוור. ככל שהתקדמתי בשיעורים, אותה הדרכת קואצ'ינג האירה את עיניי לדברים החשובים והמועילים לי באמת בגלגול החיים הזה.

הנה אני מתקרב לקראת סיום השיעור האחרון, שבו הבנתי מה באמת אני רוצה לעשות ואיך אני מגשים את יעודי. אימון אחרון ויוצאים לדרך. לאחר תקופה של שישה חודשים מפרכים ומדהימים כ"תלמיד" קוצ'ינג, החלטתי שאת המשך תפקידי בעולם הזה, אמשיך כמאמן קואצ'ינג מן השורה. ההחלטה לעשות זאת, נבעה מן הניסיון או בעצם ההפסד שחוותה "קבוצת הרצונות" הבלתי מושגים שלי עד להתחלת אימון אישי ומפרך, אשר סייע לי להגשים את עצמי, ואשר יסייע לי להגשים רצונות של אחרים ומניעת אותם הפסדים מיותרים בין האדם לחיים. לכולנו יש חלומות, כולנו גם רוצים להגשים אותם. אנחנו רק צריכים לדעת להתמקד באותם רצונות נכונים ומדויקים, אשר ישלימו את החסר בין המוח לנפש. ברגע שהאדם שלם עם עצמו ושלם עם הישגיו – חייו לפתע מקבלים את המשמעות האמיתית שאותה הוא חיפש כל הזמן הזה ולא ידע היכן לחפש.

לא ניתן להגיב

פרסומת