יול 10, 2014
Admin

איך לבחור עורך דין נזיקין?

בבואכם לבחור משרד עורכי דין המתמחה בנזיקין חשוב להביא בחשבון מספר רכיבים שיסייעו לכם לבחור בצורה מושכלת ונבונה. ראשית חשוב לבדוק האם המשרד שעתיד לייצג אותך מעניק ייצוג אך ורק לאנשים שנפצעו או נפגעו בתאונות ואירועים דומים או לחילופין מדובר במשרד המייצג בנוסף חברות ביטוח. משרד עו"ד נזיקין שנוהג לייצג חברות ביטוח לרבות פצועים, נכים ונפגעים שהמגישים תביעה נגד חברת הביטוח עשוי להיקלע לעתים למצבים של ניגודי אינטרסים.

וותק והתמחות

שנית חשוב לבחון את הוותק המקצועי של עורך דין נזיקין ובפרט הוותק של המשרד בו הוא עובד. האם למשל המשרד פועל בתחום הנזיקין במשך עשר שנתיים או שנה אחת בלבד. הניסיון, כמו בכל תחום אחר נושא בחשיבות רבה. יש לוודא האם העורך דין מתמחה בנזיקין ובפרט בנזקי גוף או לחילופין מתמחה בנושאים נוספים כמו משפט מסחרי, פלילי, נדל"ן, סכסוכי שכנים וכיוצא באלה. רוב עורכי הדין בארץ לא מתמקדים אך ורק בתחום של נזיקין ואינם מהווים הלכה למעשה עורכי דין לנזקי גוף.

כיצד לברר האם המשרד באמת מתמחה בנזיקין בלבד?

כל עו"ד נזיקין או רובם לפחות ינסו לטשטש את העובדה שהמשרד בו הם עובדים הוא כללי ומתעסק בתחומים מגוונים רבים ואיננו מתמחה אך ורק בנזיקין. כדי לבדוק טענות אלו ניתן להתקשר למשרד באופן אנונימי ולברר האם ניתן לבצע עסקת מכירת דירה יד שנייה דרכו. אם המשרד הוא כללי הוא יציע את שירותיו המשפטיים מיידית, ובאמצעות כך תוכלו לדעת שלמעשה המשרד איננו מתמקד בנזיקין. בנוסף חשוב לאסוף המלצות על עורך דין נזיקין או נוטריון לנזיקין שעתיד להעניק לכם ייצוג.

המלצות וחוות דעת

המלצות של לקוחות שבעי רצון אשר נפגעו בתאונות או אירועים דומים לגבי עו"ד נזיקין הן הטובות ביותר. חשוב לא להתבלבל בקשר להמלצות, מפני שעורך הדין עשוי היה לטפל באותו הלקוח בנושא שונה לגמרי כמו עסקת נדל"ן. אם והלקוחות המרוצים מוכרים לכם אישית מומלץ לחדד נקודה זו מולם. ולבסוף יש לברר אודות משרד עורכי הדין גם ברשת האינטרנט.

כתוב תגובה

פרסומת