יונ 6, 2010
admin

תאונות עבודה וגם רשלנות רפואית מתרחשות, אבל מישהו צריך לתת את הדין!

"תאונות עבודה ממש כמו תאונות דרכים קורות, זו עובדה. וכמה שננסה להלחם בהן, הן אף פעם לא יפסיקו, אולי יתמעטו… מוטלת עלינו החובה לעשות הכול כדי למנוע אותן, הכול! אבל כאשר הן מתרחשות מישהו צריך לספק עבור האנשים שסבלו מהן – מענה. כך שאם מישהו נפגע בעבודה עליו לקבל פיצויים תאונת עבודה ומי שנפגע בכביש, צריך לקבל פיצויי תאונות דרכים", אמר לי עורך דין רשלנות רפואית שמתמחה גם בתאונות עבודה וגם בנושא של תאונות בדרכים.

"זו בדיוק הסיבה שבעטייה החלטתי להתמחות בתחום הזה", הוא המשיך וסיפר לי. "אני רוצה לעזור לאנשים… לכן פתחתי את המשרד הזה ולכן אני אעשה הכול כדי לעזור לך".

שתי חזיתות, עורך דין אחד.

לא סתם בחרתי עורך דין רשלנות רפואית שמתמחה גם בנושא של פיצויים תאונת עבודה, היה עליי לפתוח שתי חזיתות כדי לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לי. שכן גם נפגעתי בעבודה וגם הטיפול הרפואי בי במרכז הרפואי היה מתחת לכול ביקורת. מאז אותו יום אני לא יכול להמשיך לעבוד במקצוע שלי ואף אחד לא מוכן לקחת אחריות ולעזור לי. נדהמתי לגלות שאין זה משנה שהשקעתי את מיטב שנותיי בעבודה, כולם מנסים להתחמק מאחריות ונוהגים בי כאילו הייתי זר גמור עבורם.

"תראה", אמר לי העורך דין החדש שלי, זה שהוא גם עורך דין רשלנות רפואית, גם מומחה בנושא של תאונות דרכים וגם אחד הטובים בארץ בתחום של תאונות עבודה, "הסיפור שלך הוא טרגי ממש, אך אל דאגה, יש לי ניסיון בדברים האלו, וזו לא הפעם הראשונה שאני נוכח לשמוע שאנשים בורחים מהאחריות המוטלת עליהם. אני מבטיח לך אתה לא תצטרך לעבוד עוד יום אחד בחייך אחרי שאנחנו נסיים עם התיקים שלך, אתה תקבל גם פיצויים תאונת עבודה וגם פיצויים על רשלנות רפואית. מילה שלי. אבל נכונה לנו עוד תקופה לא קלה. אני צריך שתהיה מוכן היטב לעדות בבית משפט, אל דאגה אני אדריך אותך לפני זה ואני אשתדל מאוד לעזור לך לאסוף את כל המסמכים הדרושים להגשת התביעות. כי נכון לעכשיו אתה לא ממש מסוגל לעשות הרבה".

יש חיים אחריי תאונות עבודה

בתקופה האחרונה, מאז התאונה כל המשפחה שלי עמדה לצידי, גם המשפחה הגרעינית וגם המורחבת. אני עדיין נזקק לטיפולים ומרגיש שכל עולמי חרב עליי. אולם כאשר יצאתי ממשרדו של אותו עורך דין רשלנות רפואית מפורסם הרגשתי הקלה גדולה מאוד.
לפחות אוכל לתרום מעט לכלכת המשפחה אחרי שנסיים עם התביעות. אני לא מבין גדול בכל הנושאים האלו של תאונות עבודה, פיצויים תאונת עבודה או רשלנות רפואית, יש לי כן קצת ידע בכל הנושא של תאונות דרכים, אבל אני חייב לציין שהעורך דין עודד אותי מאוד.

כבר שמעתי על מספר תאונות עבודה שהתרחשו במפעל שלנו, אבל אני אף פעם לא ידעתי איך זה נגמר בסופו של דבר, שכן העובדים שנפגעו לא שבו לעבוד במפעל. גם על מקרים של רשלנות רפואית שמעתי, אבל תמיד זה היה רחוק ממני, על מסך הטלוויזיה.

בתום שנתיים לא פשוטות בכלל, שבהן גם מצבי הרפואי לא היה בשמיים וגם נאלצנו לרוץ בין בתי משפט, הרוב הגיעו לקיצו. בעזרת אותו עורך דין אדיב קיבלתי פיצויים מקסימאליים. אני עדיין לא יכול לחזור לעבוד במקצוע שלי, אבל יש לנו מספיק כסף כדי לחיות טוב, לכן החלטתי לא לשבת בבית ולהתנדב בבית חולים שיקומי…
כיום גם המצב הנפשי שלי מצוין, אני גם חוזר מיום התנדבות מלא סיפוק וגם המשפחה שלי ממשיכה בחייה השגרתיים. נראה שיש חיים אחר תאונת עבודה.

לא ניתן להגיב

פרסומת