ספט 15, 2014
Admin

כולם רוצים להופיע בגוגל

אין ספק כי כל בעל אתר היה רוצה להופיע בעמוד הראשון של גוגל וכמה שיותר גבוה. השאלה עומדת היא האם זה אפשרי וכיצד ניתן להפוך רצון זה למציאות אינטרנטית אמיתית, האם קידום אתרים היא התשובה? האם אפשרי להופיע בעמוד הראשון מבלי לבצע קידום אתר בגוגל? על כך, בשורות הבאות.                      

למה הופעה בעמוד הראשון בגוגל היא חשובה?

גוגל היא חברה אמריקאית בינלאומית אשר בין מוצריה המוכרים ביותר נמצא את מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בעולם כולו. למעשה, כך החלה וביססה את מעמדה החברה כמעצמה של ממש וכיום, מיליוני אנשים ברחבי העולם עושים חיפוש במנוע החיפוש המדובר ובו בלבד. מחקרים רבים, המבוצעים על בסיס יומי כמעט, מעידים כי מרבית האנשים בבואם לחפש כל דבר ברחבי האינטרנט, יקישו זאת בגוגל, יסרקו בעיניים את התוצאות הנגלות ובמידה ואין תוצאה "הולמת" בעמוד הראשון, סביר להניח ויקישו מילת מפתח או ביטוי מפתח אחר פשוט מבלי לבדוק האם מה שחיפשו נמצא בעמוד השני, שלישי או הרביעי. חשוב לציין, כי ישנם לא מעט אנשים אשר כן מגיעים לעמוד השני, אך מדובר במיעוט.

ומה עם מנועי החיפוש האחרים?

ישנם לא מעט מנועי חיפוש אחרים הקיימים ברחבי האינטרנט. מנועים כדוגמת בינג, יאהו ועוד. מאז פרצה לתודעה חברת גוגל עם מנוע החיפוש החכם שלה, מרבית מנועי החיפוש האחרים דיי "נשכחו" וכולם עברו לעבוד באמצעות גוגל ול- גלגל תוצאות. למעשה, חברת גוגל, פעלה במספר מישורים אשר הצליחו להקנות לה דומיננטיות בעולם האינטרנט וסביר להניח שאט אט נחשף לעוד ועוד נישות בהם נראה את גוגל פועלת.

כיצד מגיעים לעמוד הראשון אם כך?

התשובה לשאלה זו היא בגדול: באמצעות קידום אתרים. קידום ניתן לבצע באופן עצמאי באם ש בידיכם את סט הכלים הדרוש (ידע בקידום, אתרי תמיכה, מערך קישורים, תוכן איכותי ועוד) ואת הזמן ההכרחי, או באמצעות חברת קידום אתרים אשר תדאג לכל הקשור מבחינת קידום אתר בגוגל.

כיצד בוחרים את חברת הקידום?

כמו כל מוצר או שרות אותו אנו מחפשים, ישנם מספר צעדים שכדאי לנקוט בהם. ראשית, יש לערוך סקר שוק מקיף ככל האפשר על מנת להגיע למספר חברות אופציונאליות. לאחר מכן, בכדי לצמצם את המספר הזה, יש לבחון מספר פרמטרים, כגון: ותק, מוניטין, מקצועיות וכמובן מחיר. הטיפ שלנו: בחרו את חברת הקידום אשר מרגישה לכם אינטואיטיבית הכי נכון והקפידו לשוחח עם לקוחות עבר ולקוחות קיימים של החברה.

כתוב תגובה

פרסומת