אוק 14, 2014
Admin

שולחן אוכל – כל מה שצריך לדעת

כל בעל בית אוהב אחת לכמה זמן לחדש את הריהוט בבית. חידוש הריהוט בבית מגיע בעקבות שינויים במשפחה, שינויים בבית, בלאי של הריהוט הישן או סתם כי רוצים אחת לכמה זמן לחדש את מראה הרהיטים ולהרגיש שעושים שינויים. ריהוט הבית הוא מלאכה לא פשוטה ומי שהעיצוב קרוב לליבו צריך לתת את הדעת ולחשוב טוב טוב איך הוא רוצה שהבית שלו ייראה, באיזה סגנון הוא יהיה, אילו צבעים ישלטו ועוד. שולחנות אוכל הם פריט מרכזי בבית וישנם כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון כשחושבים לעצב את הבית עם שולחן אוכל חדש.             

גודל השולחן

גודל השולחן הוא אולי הדבר החשוב ביותר שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים לחפש שולחן שיהיה מיועד לאוכל. בשביל לדעת איזה גודל אנו צריכים אנו צריכים קודם כל לקחת בחשבון את בני המשפחה שנמצאים בבית באופן קבוע, כמה מבוגרים ישנם וכמה ילדים, ועוד פרמטר חשוב הוא איזה סוג של אנשים אנחנו – האם אנחנו כאלו שאוהבים לארח אנשים רבים בתדירות גבוהה, האם אנו אוהבים לארח באופן אינטימי זוג נוסף וכדומה. כל אלו ייקבעו איזה שולחן אוכל נצטרך לבית שלנו ובעיקר מה יהיה גודלו וכמה אנשים הוא ישרת בשגרה ושלא בשגרה.

סגנון השולחן

בבואנו לבחור שולחנות אוכל ולאחר שכבר החלטנו מהו הגודל אותו אנו צריכים בהתחשב בכמות האנשים בבית אפשר לעבור לסגנון השולחן ובשביל זה צריך לראות מהו הסגנון הכללי של הבית. ישנם בתים בסגנון כפרי, בתים שרוב הריהוט בהם הוא מעץ ובדרך כלל מעץ ישן, ואם נמקם בבית כזה שולחן אוכל מודרני הוא ייראה מוזר בנוף הכללי. והפוך, אם אנו עם בית בסגנון מודרני שולן כפרי ייראה לא קשור לבית מה שאומר שאנו לא נאהב אותו וכנראה גם האורחים לא יתלהבו ממנו למרות שמן הסתם הם לא יאמרו לנו משהו כזה.

ילדים בבית

בבואנו לבחור שולחן שישמש אותנו כשולחן המיועד לאוכל חשוב שניקח בחשבון את עניין הילדים הקטנים בבית. ילדים כידוע יודעים להרוס ריהוט במהירות מרבית מה שאומר שאם נשקיע בשולחן חדש לא מעט כסף יכול מאוד להיות שתוך זמן קצר השולחן יינזק ואנו נהיה עם עוגמת נפש גדולה. ולכן, כשיש ילדים קטנים בבית עדיף לעשות השקעה קטנה ורק כשהם גדלים אפשר לקנות שולחן יוקרתי יותר כזה שיישאר אתנו עוד שנים רבות לאחר מכן.

כתוב תגובה

פרסומת