יונ 8, 2010
admin

להשקיע בתיקי השקעות – איזה תיק!

ניהול השקעות הוא תחום לא קל לביצוע כלל בצורה עצמאית. מניסיוני בעבר, כאשר שימשתי מנהל בכיר שהתחיל את דרכו כעובד זוטר שחשב שהוא יודע כל מה שיש לדעת על השקעות, תיקים, קרנות ואחוזי הצלחה –  למדתי להותיר ניהול תיקי השקעות למומחים – מנהלי תיקים וכלכלנים שאני מעסיק ומשלם להם בהתאם לביצועיהם. אין ספק שכניסה לעולם הבנקאות וההון והתחלת הדרך לקראת השקעות בשוק ההון טומנת בחובה התרגשות, אך אם שוק ההון הוא לא הפרנסה היומיומית שלכם, רוב הסיכויים שתאבדו לחלוטין בים המספרים, העליות הירידות והשגעון הכולל של שוק ההון.

ניהול תיקי השקעות על ידי מומחים

מנהלי תיקים הם האנשים שאתם חייבים לסמוך עליהם לחלוטין כדי לעבוד איתם. כולכם וודאי שמעתם על סיפורי אימה נוראיים לגבי השקעות בשוק ההון. מי שלא שמע על בארני מיידוף והאנשים שאיבדו את כל חסכונותיהם והשקעותיהם כנראה לא הקשיב לחדשות בשנה האחרונה. עליכם לעבוד רק עם חברה אמינה של ניהול תיקי השקעות ובעלת ניסיון ולבצע פעולות מונעות כדי לא להיפגע בתהליך. אל תשקיעו את כל הסכום בבת אחת עד שתזכו להוכחות בשטח ותשלומים שיוכיחו לכם שמתבצע ניהול השקעות מוצלח בחשבונכם. קראו ביקורות, התייעצו עם קולגות ואל תתביישו לנסות ולברר נקודות חולשה ונקודות חוזק שיכולים להקל על הבחירה שלכם.

שוק ההון הרבה יותר מורכב משוק הכרמל

שוק ההון הוא מושג מאוד מורכב ומבלבל. השקעות בשוק ההון הוא מושג שנשמע עוד יותר הזוי ומעורפל למי שלא עוסק בתחום הבנקאי והפיננסי. על מנת להסיר את הערפל מעל הנושא של ניהול תיקי השקעות, חקרו את הנושא לפני שאתם נכנסים לעניינים ומתחילים לפזר סכומים או סמכויות לכל מיני מנהלי תיקים. אל תסתמכו רק על היועץ האישי שלכם, אלא רכשו מידע מקדים מראש לגבי ניהול השקעות. מידע שיסייע לכם לקבל החלטות על בחירת מנהל התיק והחברה שתזכה ליהנות משירותיכם. שוק ההון הוא עולם גלובלי של נתונים ומידע שיכול להגדיל את הרווחים שלכם ולשדרג את איכות החיים שלכם במהירות יחסית, עם זאת האפשרות של צניחה והפסד היא אפשרות ריאלית שאליה חייבים להתייחס ברצינות לפני שנכנסים ומשתתפים בתהליך.

ניהול השקעות הוא לא המקום והזמן לחסוך בעלויות ולנסות לבצע עבודה עצמאית. כשהתחלתי את דרכי בעולם התאגידי חשבתי שאני יכול לשחק עם הטבלאות, המדרגים הנתונים והמספרים בבורסה כמו מנהלי תיקים מן המניין ולהרוויח כסף בקלות. ככל שהזמן הלך והסתבך, הבנתי שאני עומד להפסיד כסף וגם את אישתי היקרה שלא שמחה לגלות שאני מפסיד כסף בהשקעות לא חכמות וללא מחשבה מראש. ממרום תפקידי הצנוע, כמנהל מצליח שכשל בהשקעות אישיות וגם בנושא ניהול תיקי השקעות בעבר, אני ממליץ לכם להתנהל רק מול חברה אמינה ומיומנת עבור השקעות בשוק ההון. חברה שתגדיל את הסיכויים שלכם להצליח ותדע איך לנצל את המשאבים שלכם לאורך שנים ובצורה מיידית. אין חכם מבעל ניסיון ומבעל תיק השקעות שהפסיד ממון רב…כאשר חשב שהוא יודע הכול!

לא ניתן להגיב

פרסומת