דצמ 22, 2014
Admin

כל הדרכים ליצירת אוירה קסומה בחדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית, חדר אליו נכנסים במצב מסויים ויוצאים ממנו חדשים לגמרי. גם אם מקלחת או אמבטיה הן קצרות בדרך כלל, יש להן חשיבות עצומה לתחושה, למראה, לאסתטיקה ולהיגיינה שלנו. לכן, חשוב ליצור בחדר האמבטיה אוירה מזמינה ונעימה, כזו שתעורר חשק בכל בני המשפחה (גם בקטנים!) להכנס ולהתקלח. ישנן מספר דרכים כיצד ליצור מחדר האמבטיה חדר שכיף להכנס אליו. 

חיפוי לקירות וריצוף

אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא הריצוף והחיפוי. חיפוי הקירות הוא בדרך כלל קרמיקה, אך היום כבר לא מדובר בקרמיקה חד גונית ומשעממת כמו שהיתה בעבר. היום ישנן שפע נשל דוגמאות. לרוב כדאי לשמור על חיפוי וריצוף בהירים בכדי לתת אשליה אופטית ותחושה של מרחב, אך ניתן לבחור גוונים רבים בעלי טקסטורות ודוגמאות משתנות, קרמיקה שהיא מבריקה או מט- הבדל מאוד משמעותי. ניתן לשבץ בין האריחים פסיפסים בשלל גוונים, בין אם גוונים קרים כמו תכלת או כחול ובין אם גוונים חמים כמו אדום וכתום שיכניסו עניין ו"אש" לחדר. בנוסף, היום ישנם צבעים עמידים המאפשרים לצפות רק חלק מהקיר ואת חלקו להשאיר ללא חיפוי ולצבוע בצבעים עמידים. הדבר מאפשר לעצב את אותו קיר במגוון דרכים כמו תליית תמונות, מדבקות קיר ועוד.

כלים סניטרים בשלל עיצובים

מלכת חדר האמבטיה היא ללא ספק האמבטיה עצמה, לכן אמבטיות מעוצבות מכניסות לחדר האמבטיה הרבה יופי ואף תחושה מלכותית. ישנו מגוון רחב של אמבטיות מעוצבות, חלקן מעוצבות בסגנון מלכותי כפי שנראו האמבטיות של מלכים ובני אצולה באירופה. חלקן מעוצבות דווקא בקוים מודרנים ונקיים כמו מלבן ללא שוליים מעוגלים או אמבטיה אליפטית המכניסה אוירה רכה יותר וכבר נותנת תחושה של ספק אמבטיה ספק ספא. גם צבעה של האמבטיה לא חייב להיות לבן. ניתן לבחור אמבטיות במבחר צבעים רק כדאי לשים לב שהצבע לא יהיה דומיננטי מדי ולא יגנוב לחלוטין את ההצגה. לאמבטיה ניתן לבחור כיור תואם. גם כיורים ניתן למצוא במגוון צורות- מעוגלות, מלבניות, כיור עילי או כיור תחתי ובמבחר צבעים.

אמבטיה או סאונה?

חידושים ופיתוחים מאפשרים היום כבר לרצף את חדר האמבטיה גם עם פרקט. אמנם פרקטים ידועים ככאלה שאינם מסתדרים עם מים ורטיבות אך פרקט למינציה העשוי חומר סינתטי דווקא מסתדר היטב גם עם חדרי האמבטיה ומשווה לחדר אוירה חמימה כמו בסאונה.

כתוב תגובה

פרסומת