יונ 10, 2010
admin

השוואת משכנתאות בין הבנקים

הגיעה השעה הגדולה, ואתם מתכננים בשעה טובה לקחת משכנתאלרכישת דירה, ולממש את הזכויות המגיעות לכם כזוג צעיר אשר טרם לקח משכנתא לרכישת דירה מימיו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי רצוי לבצע השוואת משכנתאות בין הבנקים השונים, שכן לעיתים קרובות נוכל למצוא תנאים טובים יותר בין הבנקים השונים באופן אשר לא בלבד ויקל על ההחזרים החודשיים, אלא שיחסוך לנו כספים רבים בפועל כאשר נביט על השקלול הכולל של המשכנתא. במאמר הבא, נבחן את האפשרות לבצע השוואת משכנתאות, ונלמד כיצד מתבצעת השוואת משכנתאות בים הבנקים השונים, וכן נלמד כיצד נוכל להשתמש בכלי המכונה מחשבון משכנתא בכדי לבצע השוואת משכנתאותבאופן הקל והנוח ביותר.

כיצד משווים בין משכנתאות?

ובכן, הדרך היחידה למעשה להשוות בין המשכנתאות אותן מציעות הבנקים השונים, היא כיתות רגליים. אכן, יהיה עליכם לגשת בנק אחר בנק ולבקש שיציגו בפניכם את התנאים אותם מציע כל בנק עבור הלוואת משכנתא. יחד עם זאת, בטרם תפנו אל הבנקים השונים בכדי לבקש פרטים אודות המשכנתאות אותן מציעים לכם הבנקים, כדאי להשתמש בכלי הקרוי מחשבון משכנתא. באמצעות מחשבון משכנתא, תוכלו להעריך את הסכום החודשי אותו יהיה עליכם לשלם מדי חודש לצורך פירעון המשכנתא. מחשבון משכנתא, מבסס את תוצאותיו על פי סוגי ההצמדה על פיה נלקחת המשכנתא. לאחר שתבחרו את המסלול בו תהיו מעוניינים להצמיד את המשכנתא, יוכל מחשבון משכנתא להעריך את התשלום החודשי, על בסיס מסלול ההצמדה, וכן על בסיס הסכום הראשונים אותו תציגו לבנק, ועל בסיס מספר השנים על פניהן תיפרס המשכנתא.

לאחר שהשתמשתם באותו מחשבון משכנתא, תקבלו תמונה ברורה יותר על המשכנתא אותה ברצונכם לקבל, כך תוכלו לגשת בנק אחר בנק, ולבקש הצעת מחיר למשכנתא המתבססת על אותם נתונים: מסלול ההצמדה, לבחירה מבין אפשרויות שונות כגון הצמדה לפריים פלוס אחוז ריבית קבוע, הצמדה לדולר וכדומה, סכום הכסף אותו תציגו אל הבנק כהון עצמי ראשוני, וכן מספר השנים על פניהן תהיו מעוניינים לפרוס את המשכנתא. לאחר שתקבלו הצעות מחיר ממספר רב ככל שניתן של בנקים, תוכלו להשוות את התנאים אותם קיבלתם מכל הבנקים, ולהחליט איזו משכנתא מתאימה ביותר לצרכיכם, וכמובן, איזו משכנתא נחשבת לכדאית ביותר, ולמשתלמת ביותר.

לסיכום, בכדי להשוות בין משכנתאותאין מניעה אלא לגשת אל הבנקים השונים המציעים משכנתאות בתנאים מיוחדים, ולקבל הצעות מכל הבנקים, וזאת רק לאחר שתגבשו משכנתא מתאימה, ומסלול משכנתא קבוע. כמו כן, כאמור, תוכלו להעריך את הסכום אותו יהיה עליכם לשלם באמצעות מחשבון משכנתא, ולאחר שקיבלתם את כל הנתונים, אף תוכלו לדעת את הסכום המדויק אותו תשלמו מדי חודש. כמובן, שיש לקחת מחשבון זכאויות שונות, אפשרות לריסה על פני טווח שנים ארוך יותר, כאשר כל הגורמים האלו יילקחו בחשבון, תוכלו להעריך איזו משכנתא משתלמת יותר, ומתאימה יותר לכם.

לא ניתן להגיב

פרסומת