ינו 19, 2015
Admin

ההתלבטות בין מיטות נוער לבין ספה נפתחת למיטה

ישנם הורים שמתלבטים בין רכישה של מיטות נוער לבין סוגי ספות שהן נפתחות. הכול תלוי בגודל החדר וברצון של הנער או הנערה. חשוב כי בגילאי העשרה, המזרון של המיטה או הספה יהיה אורתופדי , כך שהנער או הנערה יקבלו תמיכה מרבית ונכונה לגופם. אם הנער או הנערה, מעוניינים במיטה זוגית והחלל בחדרם הוא קטן, כדאי לרכוש עבורם ספה נפתחת למיטה או מיטה וחצי. האיכות של המיטה או הספה שברצונכם לרכוש לחדר השינה של הנער או הנערה המתבגרים, חייבת להיות באיכות גבוהה. כאשר מחליפים את חדר השינה הילדותי בחדר שינה לנוער, יש להקפיד כי חדר השינה יחזיק מעמד להרבה שנים, כי גם לאחר השחרור של נער או הנערה מהצבא, הם ימשיכו להשתמש במיטה או בספה שרכשתם עבורם.                                                                                                                   

יש להתאים את מיטות נוער לפי הגובה של הנער או הנערה. חש לתת תשומת לב מיוחדת לבחירת המזרון של מיטת הנוער או של ספה נפתחת למיטה. רבים מהנוער, מעדיפים ספה שנראית כספת אירוח ביום ומיטה בלילה. הפרקטיות היום, במיוחד כאשר מדובר בחדרי שינה קטנים יותר לנוער היא במעלה הראשונה. הנוער כבר יודע איזה תכנון של חדר שינה הוא רוצה.

ספה נפתחת למיטה- פתרון אידיאלי למשפחות מרובות ילדים

כאשר ישנן משפחות מרובות ילדים, הפתרון הטוב ביותר הוא רכישה של ספה נפתחת למיטה. בדרך כלל, חדרי הילדים והנוער מכילים שני ילדים, והחיסכון במקום מחייב במקרים אלה. אז במקרים אלה, במקום מיטות נוער כדאי לחשוב על פתרונות שינה כמו ספות נפתחות שייראו כספות אירוח ביום ומיטות נוחות לנוער בלילה. ישנם קטלוגים של ספות נפתחות בדוגמאות מרהיבות. גם בחדר האורחים, ניתן להציב ספות נפתחו שישרתו את האורחים ללינה.

גם ספה וגם מיטה

מה שטוב כאשר רוכשים ספות שהן נפתחות למיטה, ניתן להתאים אותן לסגנון בחדרים. ישנם מגוו של בדים וכן, ספות נפתחות העשויות מעץ מלא ומחזיקות להרבה שנים. ספות נפתחות,, נוחות לנוער וכן לחדר האורחים. ישנם אולמות תצוגה המוכרים מגוון רב של פתרונות שינה שלבטח, תמצאו את  המיטות או הספות הנפתחות בהן אתם מעוניינים. חשוב לבצע סקר מחירי שוק  ולברר על חברות ידועות שמייצרות מיטות נוער וספות עוד בטרם תתחילו לחפש את מיטות הנוער או ספות נפתחות באולמות התצוגה.

כתוב תגובה

פרסומת