ינו 19, 2015
Admin
סגור לתגובות על טיפול יעיל בנשירת שיער אצל נשים

טיפול יעיל בנשירת שיער אצל נשים

אם חשבתם שרק לגברים יש נשירה אז טעיתם, כי קיימת נשירת שיער אצל נשים. נשים הרבה יוצר רגישות למראן ולכן, הן תעשינה הכול על מנת לטפל בנשירה באמצעות ויטמינים לשיער שרופא העור המתמחה בבעיות של נשירה ייתן להן. ישנם מקרים בהם נשירת שיער בקרב נשים היא תופה זמנית, כמו הריון, לידה, ביצוע ניתוח שמשפיע על נשירת השיער ועוד. השיער יחדש את צמיחתו לאחר כמה חודשים. כאשר, קיימת נשירת שיער, יש לנהוג בשיער בעדינות בתקופה זו.      

מתח נפשי הוא אחד הגורמים הידועים יותר של נשירת שיער. הקרקפת הופכת להיות הרבה יותר דלילה בקרב נשים. יש עוד סיבות של התקרחות בקרב נשים ואלה הן הדיאטות הקיצוניות שאחת התגובות הידועות לדיאטות קיצוניות אלה היא התקרחות ונשירה של שיער.

מה מחזק את שורשי השיער של נשים

ידוע, כי תופעת נשירת השיער בקרב נשים, הינה תופעה זמנית. יש לחזק את השיער, באמצעות ויטמינים לשיער ואף תזונה נכונה של אוכל עתיר חלבונים. כאשר אנו אוכלים הרבה חלבונים, יש ייצור בגוף של חומר הנקרא קרטין שהוא אחראי על צמיחת השיער. גם חוסר חמור בברזל, יכול לגרום לנשירה חזקה. סוכרת, אנמיה, הריון, לידה ושינויים הורמונליים קיצוניים, גורמים  לתופעה של נשירת שיער אצל נשים

גם תרופות מסוימות, עלולות לגרום לנשירת שיער בקרב נשים וגברים, כמו למשל תרופות נגד דיכאון מחלה כמו דלקת ריאות קשה, עלולה אף היא לגרום לנשירה חמורה. יש לאכול נכון, ליטול וויטמינים לשיער ואם הנשים במתח, עליהן להיכנס למשטר של יוגה או מדיטציה. שינה טובה, עלולה לתרום הרב, היות וגוף האישה צריך להיות במנוחה, כאשר הוא במתח, תתחיל הנשירה ולכן, יש לשמור עליו היטב.

טיפול בשיער דליל

שיער דליל הוא לא רק סוג של שיער, כי אם נעשה דליל בעקבות נשירה חזקה של השיער. לאחר טיפול בתרופות וויטמינים שונים שמסייעים לצמיחת השיער, אין התדמות בצמיחת השיער, יש לבצע ניתוח השתלת שיער. יש נשים שמוותרות על ההשתלה והן משתמשות עם תוספות שיער. יש להתייעץ  עם רופא המתמחה בבעיות הנשירה, לפני כל טיפול נגד נשירת שיער. רופא מומחה, ישאל שאלות חיוניות לגבי העבר הרפואי, כמו למשל שאלות לגבי מחלות כרוניות כמו סוכרת, סרטן ועוד. הרופא יתחיל עם תכנית טיפולים ומעקבים אחר התוצאות, על מנת שיראה אם יש להחליף טיפול או להמשיך בקיים.

יש מקרים שהנשירה של השיער אצל נשים היא בכלל בעיה גנטית ובזה כבר אי אפשר לטפל באמצעות וויטמינים כי אם באמצעות השתלה או טיפולים בלייזר.

לא ניתן להגיב

פרסומת