יונ 10, 2010
admin

התאמה אישית של מזרנים אורטופדיים

בחירת מזרנים אורטופדיים בעידן המודרני היא משימה לא פשוטה. חנויות מזרונים מציעות לנו שלל רחב של מזרונים, מביתם של יצרניות רבות ומעולות מרחבי העולם ובארץ, ומכיוון שאיכותם של מזרונים מביתם של יצרניות מעולות אלו נחשבים לטובים במיוחד, הבחירה בין מזרנים אורטופדיים אלו לאחרים, קשה במיוחד, על כן כדאי להתאים את המזרן, זין אם מדובר ברכישת מזרן זוגי או מזרן יחיד, לצרכים האישיים של הלקוח, ולמעשה, לצרכים שלכם. אם כן, כיצד ניתן בכל זאת לבחור מזרנים אורטופדיים בהתאמה אישית לצרכים שלנו? מה הם הקריטריונים הבסיסיים ביותר, והמתקדמים יותר, אשר ינחו אותנו בבחירת מיטה זוגית עם מזרן אורטופדי מעולה, אשר יספק לנו חווית שינה ערבה ושקטה?

בחירת מזרן זוגי – הפרדת קפיצים

אחד החידושים המעניינים והאיכותיים ביותר אותם מציעות יצרניות מזרונים מתקדמים מרחבי העולם, היא הפרדת קפיצים. הפרדת קפיצים נועדה למעשה לאפשר לבני זוג הישנים על גבי מזרן זוגי משותף, ליהנות משקט מוחלט והיעדר תנודות במהלך השינה, גם כאשר לאחד מבני הזוג ישנה שינה קלה, והוא מרבה לזוז במהלך השינה. באמצעות הפרדת קפיצים, יוכלו בני הזוג לזוז ללא הגבלה על גבי צידם של המזרן, וזאת מבלי להפריע לבן הזוג הישן לצידם. בחירת מזרן זוגי מסוג זה, הכולל מערכת הפרדת קפיצים איכותית, אמנם תגרור תוספת תשלום ותייקר את אותו מזרן זוגי, יחד עם זאת, השינה המושגת כתוצאה מבחירת מזרונים מסוג זה היא שינה ערבה, ומאפשרת לשני בני הזוג הישנים יחדיו על מיטה זוגית ליהנות מחיים איכותיים יותר, ולאורך שנים.

בחירת מזרנים אורטופדיים – דרגות הקושי

אחד הנושאים החשובים ביותר להגנה על הגב ולהשבחת איכות השינה, היא בחירה נכונה של דרגת קושי המזרן. אמנם, כאשר מדובר במזרן המותאם לצורך הנחתו על גבי מיטה זוגית, קשה יהיה לאתר מזרן המציע דרגת קושי שונה בין צדדיו השונים של המזרן, במקרה זה, ימליצו האורטופדים להניח על מיטה זוגית מזרן קשה יותר, כפשרה של בן הזוג המעדיף מזרן רך במיוחד, ולו בכדי להגן על הגב לאורך השנים של השינה על גביו.

התאמת דרגת קושי של מזרנים, רצוי שתהיה מגובה בהתייעצות עם אורטופד. כדאי לבצע בדיקה לגב הישן על המזרן בטרם ביצוע הרכישה, כך יוכל האורטופד להמליץ על דרגת קושי המזרן בהתאם לצרכיו. לרוב, אנשים הסובלים מבעיות גב הבאים לידי ביטוי בכאבי גב עזים לאחר שינה ממושכת, יקבלו המלצה מהאורטופד לבחור דווקא במזרן קשה, בעל תכונות למידה וזיכרון של העדפת השינה. מזרנים אורטופדיים משובחים, מתוצרת ידועה ואיכותית, תספק גם לאלו הסובלים מכבאי גב חווית שינה איכותית, ותזכה אותם בשינה ממושכת ללא כאבים.

לא ניתן להגיב

פרסומת