פבר 25, 2015
Admin

קצת על מיטות נוער

שוק המזרונים כיום מזמן אתכם ליהנות משלל מזרונים איכותיים שיספקו לכם שינה נוחה ובריאה. להלן כמה עובדות מעניינות על מיטות ילדים ונוער שיאפשרו לכם לבצע רכישה נבונה ונכונה יותר עבור ילדכם.                                                                                                                                                    

מתי להחליף את המיטה לילד?

בדרך כלל המעבר למיטת ילדים נעשה בגילאי שנה וחצי למרות שאפשר גם לעבור אל המיטה בגיל שלוש. בכל אופן מה שחשוב בבחירת מיטת נוער לילדים הוא רכיב העצמאות שהוא מספק לילד.הסטנדרט המקובל של מיטות תינוקות הוא רוחב של שישים ס"מ ואורך של מאה ועשרים ס"מ, מיטות ילדים מגיעות כבר בגדלים של שמונים ס"מ רוחב ואורך של מטר תשעים בדומה למיטות של מבוגרים. מלבד זאת ישנה אפשרות גם לרכוש לילדכם מיטת מעבר שנועדה לשמש עד גיל שש בקירוב.

מיטות מעבר

מיטת מעבר נמוכה וקצרה יותר מכל מיטת נוער או ילדים. נהוג להמליץ לילדים עד גיל שש לעשות שימוש במיטת מעבר שכן היא נחשבת לבטיחותית יותר ממיטות ילדים ונוער. מלבד זאת מיטת מעבר מאפשרת לילד ליהנות משטח שינה שיותר מתאים לאופיו ולגודלו. בעבר מקובל היה לצרף למיטות ילדים ארגז מצעים  אולם כיום נהוג לשלב במקום ארגז זה מיטה תחתית נוספת הכוללת כמה מגירות לצרכי אחסון. המיטה התחתית היא למעשה מיטה לכל דבר, עם זאת יש לציין כי מדובר במשטח נמוך ופשוט יחסית ועדיף לעשות בו שימוש בתדירות נמוכה לצרכי אירוח בעיקר.

דגמי ספות לבני נוער וילדים

ספת נוער מתאימה לילדים קצת יותר בוגרים שמעוניינים במיטה קצת פחות ילדותית. ניתן להוסיף לספה כריות מגן למניעת נפילות ואופציה זו מתאימה בעיקר להורים אשר מעוניינים ליהנות ממיטה איכותית לטווח רחוק שתוכל לשמש את הילד נאמנה החל מגיל שנתיים. שלושת הדגמים המרכזיים של ספות נוער הם כדלקמן: מיטת קל על או אפ קל שהינה ספה בעלת מיטה תחתית שניתן להרימה באמצעות קפיץ לגובה של הספה ועל ידי כך להפוך אותה למיטה זוגית גדולה. הדגם השני הוא מיטה וחצי הנחשבת למפורסמת ביותר ומיועדת לבני נוער. הדגם האחרון נקרא ספת ספר שהינה ספת ישיבה עם אופציית פתיחה למיטה וחצי.

כתוב תגובה

פרסומת