מרץ 28, 2015
Admin

כיצד תמצאו בלש פרטי מקצועי – טיפים לבחירה נכונה

החלטתם להיעזר בשירותיו של בלש פרטי, אבל תוהים לאיזה משרד לפנות ומה חשוב לבדוק לפני שפונים אליו? אם כן, אינכם היחידים. בחירת חוקר או בלש פרטי היא בחירה לא קלה, המצריכה התייחסות לכמה פרמטרים מרכזיים. ישנם לא מעט משרדי חקירות המציעים את שירותיהם לקהל הרחב, וזאת לצד מבחר של שירותים מסוגים שונים. כיצד בוחרים נכון את המשרד עצמו ואת החוקר? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  1. ניסיון בתחום החקירות – מי שמחפש משרד חקירות פרטיות חשוב שיבחן מהו ניסיונו של המשרד בתחום החקירות. באופן כללי, מרבית משרדי החקירות מציעים קשת רחבה של שירותים. אלה יכולים להיות ענייני חקירה בתחום הרכוש, עניינים אישיים הקשורים לבן או לבת הזוג רגע לפני הפרידה וגם נושאים הקשורים לאבטחת מידע ועוד. כשפונים אל המשרד כדי לקבל את השירות הרלוונטי, יש לוודא שהבלש שיוצמד לכם ויטפל בענייניכם אכן מנוסה בתחום החקירה הנדרשת.
  1. פגישה מקדימה – פגישה כזו יכולה לעזור לכם לקבל את ההחלטה ולבחון האם המשרד עצמו וכן גם החוקר שיעבור מולכם אכן יכולים לספק לכם את הפתרונות הנדרשים. כשפונים למשרד חקירות מומלץ לתאם פגישת ייעוץ מקדימה לא מחייבת. פגישה זו תחשוף בפניכם את שיטות החקירה הרלוונטיות וגם את האמצעים שבהם יכול החוקר להיעזר כדי לקבל את המידע שלו הוא זקוק. בפגישה זו גם תוכלו לבחון האם הוא באמת מבין אתכם ואת הצרכים שלכם ועד כמה הוא אמין ומקצועי. שיחת טלפון איננה מספיקה. חשוב לבצע את הפגישה הזו פנים מול פנים לפני שיוצאים לדרך.
  1. קבלת המלצות מלקוחות קודמים – אם אתם מתלבטים באיזה משרד חקירות פרטיות לבחור, כדאי לכם לפנות לאנשים קרובים לכם שנעזרו בשירותיהם של משרדים אלה ולבקש לשמוע מהם חוות דעת באשר לשירות שניתן להם. אם אתם לא מכירים כאלה, היעזרו באתרי האינטרנט כדי לקבל מידע על המשרד עצמו וכמובן גם באתר האינטרנט שלו. האינטרנט הוא אמצעי מצוין לקבל מידע על בעלי המקצוע בתחום ואתר המשרד יכול לעזור לכם להבין את תחום החקירות קצת יותר ואת השירותים שהוא מציע.
  1. כמה עולים שירותי החקירה – חשוב לדעת, ולפני שמחליטים באיזה משרד להיעזר, כמה צפויים לעלות שירותי החקירה. מוטב לקבל על כך כמה שיותר מידע מראש כדי למנוע תקלות מיותרות בהמשך. כדאי ללמוד מעט על התחום לפני כן ולקבל מידע לגבי העלויות הרלוונטיות לשירותי החקירה הנדרשים, ובהתאם לבחון האם הצעת המחיר שניתנה אכן ריאלית.

כתוב תגובה

פרסומת