אפר 23, 2015
Admin

פורד או מאזדה?

אחת מהיצרניות הוותיקות והמוכרות ביותר בעולם היא היצרנית פורד. כאן מדובר על יצרנית רכב אמריקאית בינלאומית. החברה נוסדה ב- 1903 במישיגן על ידי הנרי פורד. בישראל, הרכבים של החברה נמכרים על ידי כל מיני יבואנים מורשים . דגמי המכוניות הנמכרים ביותר והמוכרים ביותר בישראל בשנים האחרונות הם גם הפורד פוקס, דגם הגלקסי, טרנזיט, ופורד F350. טרם בחירת דגם של יצרנית זו חשוב מאוד להגדיר מראש את התקציב שלכם, האם מעוניינים ברכב חדש או יד שנייה, מהו נפח המנוע בו אתם מעוניינים, מהי שנת הייצור והאם יש דגמים מסוימים עליהם שמעתם ואותם אתם מעוניינים לבחון.                                    

המכוניות של מאזדה הן המכוניות הנמכרות ביותר בישראל נכון לעשור האחרון. היצרנית היפנית הקימה את החברה בשנת 1920 ביפן וכיום 33.9 אחוזים מהחברה הם בבעלות חברת פורד. רכבי החברה נמכרים בישראל כבר משנת 1992 והדגמים המוכרים ביותר ואלו אותם ניתן לראות רבות על כבישי ישראל הם מאזדה 3, 5, 6,  MPV והג'יפים הקטנים והמרשימים של החברה.

קניית מכוניות בטרייד אין

אם החלטתם שאתם מעוניינים לקנות מכונית חדשה או משומשת של היצרנים מאזדה או פורד, חשוב לעשות חושבים ולהגיע למסקנה מהי הדרך הקצרה והמקצועית ביותר של מכירה וקנייה של רכב. סוכנות טרייד אין תבחן את הרכב הקיים אותו אתם מעוניינים למכור, תגיש לכם הצעת מחיר עליו ובמקביל תוכלו לבחור את המכונית החדשה שלכם מתוך מבחר הדגמים הקיימים במחסן של סוכנות זו. לאחר הבחירה, המחיר של הרכב הישן שלכם ינוכה ממחיר הרכב החדש והחברה תאפר לכם קנייה של הרכב החדש בתנאי תשלום נוחים. מסיבה זו כל כך הרבה אנשים מחליטים למכור ולקנות את רכבם בסוכנויות טרייד אין.  בנוסף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שההיצע הרכבים גדול, טווח המחירים רחב, כל הרכבים עברו את הבדיקות הדרושות ורמת הבטיחות שלהם גבוהה.

לסיכום, דגמי החברות פורד כמו גם מאזדה, נמכרים בישראל לאורך שנים. טרם ההחלטה לקנות רכב מדגם זה או אחר חשוב לוודא שאתם בוחרים לקנות אותו באמצעות חברה או סוכנות רכבים בעלת מוניטין מוצלח בשל אמינותה והמקצועיות שלה.

כתוב תגובה

פרסומת