אפר 28, 2015
Admin

פתרונות הצללה שמצלים

מדינת ישראל מתאפיינת במזג אוויר טרופי, אשר לכל הדעות נחשב ליחסית נוח ונעים. כאשר יורד גשם, לרוב מדובר על פרקים קצרים וכאשר מדובר על ימי השמש, נהנים תושבי ישראל משמש חמימה ונעימה באופן יחסי. יחד עם זאת, בימים החמים מאוד של הקיץ, השמש יכולה להיות הרסנית ויש להתגונן מפניה. עם השנים, החלו צצים פיתוחים שונים העוזרים להגן, הן על בני האדם והן על אזורים או חפצים, מפני השמש הקופחת. כאשר מדובר על אזורי משחק עבור הילדים הקטנים שלנו, בריכות, מגרשי משחק וכדומה, יש לאתר את הפתרונות הטובים ביותר אשר משלבים הנאה מיתרונות השמש והגנה מפני חסרונות השמש.                                                   

על מנת למצוא ולאתר את הפתרון האולטימטיבי ביותר, פותחו פתרונות הצללה שונים, כגון: קאבריט או הצללה נעה. המטרה העיקרית הייתה ועודנה לפתח מוצר המגן מפני השמש ועמיד בפני מים, ולא כאלו העתידות להיהרס בקלות או להיות בעלות בלאי טבעי המעניק מראה ישן ולא נעים וכל זאת בעלויות שוות לכל כיס.

בחירת פתרו הצללה נכון

כמו כל פתרון בחיים, יש לעבור שלבים מסוימים או תהליך מוגדר, טרם מציאתו. כאשר מדובר על פתרונות הצללה, מומלץ לפעול על פי השלבים הבאים:

  • שלב ראשון – הבינו והגדירו את השטח או המיקום, אותו יש להצל. חשוב להבין שלכל שטח או אזור, יש מתאר, תכונות וצרכים משלו. על מנת להדגים זאת נביא את דוגמת הבריכה אל מול גן משחקים קטן עבור תינוקות השכונה. בריכה לרוב היא אזור גדול מאוד אשר במהלך היום נרצה ליהנות מיתרונות השמש, אך עדיין להגן על השחיינים. גן המשחקים אל מול הבריכה, זקוק להצללה במהלך כל היום ולו בשל העובדה שמדובר על גן המשחקים עבור תינוקות, להם חשיפה לשמש עלולה להיות מסוכנת מאוד.
  • שלב שני – הגדירו את התקציב העומד לרשותכם על מנת לקבל את המושג אלו פתרונות קיימים ונמצאים בהישג ידכם.
  • שלב שלישי – חפשו ואתרו חברה המספקת פתרונות הצללה שונים כגון קאבריט. בקשו לשוחח עם המומחים של החברה וקבלו מהם את הייעוץ המקצועי שיסייע לכם להתאים את הפתרון האידיאלי לכם, בהתחשב במספר פקטורים: תנאי השטח, התקציב הקיים, מטרות הלקוח ועוד.

לסיכום, בשוק קיימים מגוון פתרונות הצללה כגון קאבריט וכדומה. כדי לאתר את הפתרון הטוב ביותר עבור הצרכים שלך, יש להתייעץ עם מומחי הצללה שונים, להגדיר את המטרות הספציפיות שלך כלקוח ובראש ובראשונה, להבין ולהכיר את השטח אותו רוצים להצל. זכרו, ישנו מגוון רחב של פתרונות ומוצרי הצללה.

כתוב תגובה

פרסומת