אפר 30, 2015
Admin

השתלות שיניים – על מה מדובר?

השתלות שיניים נעשות במקרה ובו חסרות שיניים בפה, דבר שמשפיע לא רק מבחינה אסתטית, אלא גם משפיע על התפקוד היומיומי של האדם שחווה קושי בדיבור ברור, קושי באכילה ובעיה בריאותית. השתלת שיניים מאפשרת לכל אחד ליהנות ממראה מרשים של שיניים חדשות, בוהקות וישרות בעלות מראה טבעי, כאילו מדובר על השיניים שלו. ההבדל בין שיניים מושתלות לבין שיניים תותבות הוא ההבדל בין שיניים קבועות לבין סט שיניים זמני. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עוברים השתלה של שיניים, דבר ששיפר ומשפר את איכות חייהם בצורה ניכרת.                                                                                       

השתלים הם התחליף המלאכותי לשיניים החסרות בפה. נכון להיום שיטה זו של שתלים במקום שיניים חסרות, הוכחה כיעילה ועמידה ביותר. שיטת השתלת השיניים על ידי שתלים, מאפשרת לכל אחד ליהנות מתפקוד מלא גם של השיניים וגם של האזורים התומכים בהן. השתלים חזקים ועמידים ולכן הם יעילים יותר משיניים תותבות או גשרים והם מהווים פתרון קבוע.

בשנים האחרונות חלה התקדמות מהירה בכל הקשור אל שיטות השתלות שיניים ונכון להיום רוב האנשים יכולים לעבור פרוצדורה זו בשיטה המתאימה למצב הבריאותי שלהם ולמצב הלסת והפה שלהם. חשוב לדעת כי רופא שיניים בישראל בפרט, אינו זקוק לרישיון מיוחד על מנת לבצע השתלה ולכן חשוב לברר מראש אודות המומחיות של רופא השיניים, מה הניסיון שלו והאם הוא יכול לספק לכם המלצות של לקוחות מרוצים שעברו אצלו הליך השתלת שיניים. אפשרות נוספות היא לבחור ישירות רופא שמומחה לשיקום הפה, טיפולי חניכיים, או מומחה פה ולסת שמבצעים השתלת השיניים.

אחוזי הצלחה גבוהים

להשתלת שיניים יתרונות רבים, ברורים ומגוונים, והעיקרי בין סך היתרונות, הוא אחוזי ההצלחה הגבוהים הנצפים בתהליך זה. מרבית ההשתלות המבוצעות בארץ ובעולם מצליחות מעבר למצופה וזאת גם אם קיימת בעיה כלשהי לרבות דחיה ראשונית כלומר, רוב האנשים שסבלו מבעיות משום חוסר שיניים, יכולים ליהנות עכשיו גם מתפקוד מלא וקבוע של שיניים בפה וגם ממראה אסתטי מרשים ביותר של שיניים חדשות ומבהיקות. השתלים הדנטאליים מותאמים באופן אישי לכל מטופל, הן מבחינת גודל השן, צבעה ביחס לסט השיניים הטבעי ועוד, כך שקשה עד בלתי אפשרי לזהות כי אלו הם שיניים מושתלות.

לסיכום, השתלת שיניים מאפשרת לכל אחד ליהנות מתפקוד מלא וממראה אסתטי מרשים וזאת באמצעות הליך שאינו מורכב באופן יחסי לתוצאות הנצפות.

כתוב תגובה

פרסומת