מאי 6, 2015
Admin

דק סינטטי – כל היתרונות בדק אחד

אנשים רבים טוענים שדק סינטטי אינו יכול לספק את אותה חוויה שמספק הדק הטבעי מהעץ המלא. עם אמירה זו ניתן להתווכח. הזמנת דק סינטטי יאפשר לכם ליהנות מדק מרשים מאוד הן מבחינת מראה והן מבחינת עמידות ותחזוקה. במאמר זה נספק לכם מידע אודות הדק הסינטטי וסוגים נוספים של דקים.                                

מהם דקים?

דקים הם משטחים של עץ בהם משתמשים כחיפוי של כל מיני משטחים בחצר הבית או בגינה. פעמים רבות ניתן לראות דק בצורת שביל הליכה ודק סביב הבריכה וזאת על מנת למנוע מצב מסוכן של החלקה. הדקים לא רק שימושיים אלא גם מרשימים מאוד. יש סוגים שונים של דקים וכל אחד יכול לבחור האם הוא מעוניין במשטחי עץ סינטטיים או מעץ מלא. דק משרה אווירה ביתית, כפרית, יוקרתית ובשנים האחרונות עם ירידת מחירם והמצאתם של הדקים הסינטטיים, ישראלים רבים רוכשים משטחי חיפוי מרשימים אלו.

סוגים והתקנה מקצועית

יש כל מיני חומרים מהם ניתן לבנות במה מקורות עץ או במילים אחרות 'דק'. חלק מהחומרים בהם נהוג להשתמש הם תיק בורמזי, אורן ועוד. בנוסף, ניתן להזמין גם דק סינטטי. התקנת דק מחייבת מקצועיות וניסיון. מתקין מקצועי ידע כיצד להכין את הקרקע להנחת משטחי העץ ומהו הבסיס המתאים לדקים. אם מדובר על דקים סינטטי חשוב מאוד לבחור במתקין בעל ניסיון בסוג הספציפי הזה של הדקים. רוב המתקינים מניחים את קורות העץ על בטון. התקנה מקצועית תאפשר שימוש מהנה בדק לאורך תקופה ארוכה.

הדק הסינטטי

אנשים רבים נרתעים מקניית והתקנת דק מסוג סינטטי וזאת משום הטענה שהוא אינו עשוי מעץ אמיתי.  אלו אינם יודעים שמחירו של דק מסוג זה לעיתים יקר יותר מדק שעשוי מעץ אורן אמיתי וזאת משום יתרונותיו הרבים. דק מסוג סינטטי עשוי מפולימרים ושבבים של עץ. שילוב מנצח זה הופך אותו לעמיד ביותר בהשוואה אל דקים שעשויים מסוגים שונים של עצים. בנוסף, הדקים הסינטטיים אינם מושפעים ממזג האוויר המשתנה, הם אינם נרקבים או מתנפחים, לא צריך לבצע בהם סוג מיוחד של הדברה נגד טרמיטים, התחזוקה שלהם מינימאלית וניתן לנקות אותם באמצעות סבון ומים ולהחזיר להם את אותו מראה מרשים שמאפיין אותם.

לסיכום,  דק סינטטי הוא דק מרשים ועמיד מאוד ולכן אנשים רבים מחליטים לקנות אותו. רבים אף מגדירים אותו כ- 'דק העתיד'. טרם אתם בוחרים דק, חשוב מאוד להכיר את היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי הדקים, להגדיר את התקציב לרכישת הדק ורק אז להמשיך בתהליך החיפוש והקנייה.

כתוב תגובה

פרסומת