מאי 31, 2015
Admin

פרקט פולימרי – נעים להכיר

עולם העיצוב התפתח בצעדי ענק בשנים האחרונות ואיתו כל הקשור אל פתרונות חדשים של חיפוי למרצפות ולקירות. בנוסף, מדי שנה המודעות בכל הקשור אל תחום עיצוב החללים בבית גדלה ואנשים בוחרים בקפדנות את אותם טפטים ופרקטים שמתאימים לסגנון העיצוב ורמת האיכות בה הם מעוניינים. במאמר זה נספק מידע אודות סוג ספציפי של פרקט שנחשב ל "כוכב עולה" ואודות חיפוי פופולארי שזכה לתחייה מחודשת, טפטים.

 

הפרקט הפולימרי- על מה מדובר?

פרקט פולימרי משתייך אל סוגי הפרקטים החדישים ביותר. חשוב לדעת שיש מספר סוגים של פרקטים מסוג פולימרי ושילוב של פרקט מסוג זה יחד עם טפט בסגנון מודרני שמתאים לסגנון החדר יכול ליצור את התוצאה הטובה ביותר. איכות הפרקט נמדדת לעיתים על פי פרמטרים של עובי הפרקט, טיב הפרקט, היצרן ומידות הלוח. בהתאם לפרמטרים אלו גם נקבע המחיר של הפרקט. הדמיון בין פרקט שעשוי מפולימרים לבין פרקטים סינטטיים הוא בכך ששניהם אינם עשויים מעץ, אלא מחומרים אחרים. למרות כל זאת מדובר על שני דברים שונים, בעיקר מבחינת דבר אחד – הפרקט הפולימרי עמיד בפני לחות גבוהה, נוזלים ורטיבות, דבר אותו הפרקט הסינטטי הסטנדרטי אינו יכול להבטיח.

היתרונות של הפרקט הפולימרי. פרקט פולימרי עשוי מחומר שמבוסס על PVC. פרקטים סינטטיים למינציה רגילים עשויים בדרך כלל מחומר HDF. חומר זה שעמיד בפני נוזלים מאפשר ניקוי של הרצפה בבית בדיוק כמו שטיפה רגילה של הרצפה ולא צריך לדאוג לתחזוקה קבועה ומיוחדת של הפרקט, כמו במצב בו מתקינים פרקט שעשוי מעץ מלא. פרקט זה מגיע במגוון צבעים, מרקמים ודוגמאות וכל אחד יכול לבחור את אותו פרקט שמתאים לעיצוב הקיים בבית או להחליט על עיצוב חדש כאשר הפרקט בו הוא בוחר יכול לשמש כאחד הדברים הדומיננטיים ביותר בעיצוב הבית, אם מבחינת צבע ואם מבחינת מרקם. בנוסף, חשוב לדעת שמדובר על פרקט חזק מאוד ושקט כאשר צועדים עליו. כאן אין מצב שהילדים התעוררו או כולם יודעים שאתם בסלון משום חריקת הפרקט כל פעם שאתם דורכים עליו.

לסיכום, בשנים האחרונות ניתן לראות שני דברים אותם חשוב להכיר בתחום עיצוב הבית, טפטים שזכו לתחייה מחודשת ומוצעים במגוון דוגמאות, צבעים ומרקמים ובאיכויות משתנות וסוגים שונים של פרקטים סינטטיים, ביניהם גם פרקט פולימרי, פרקטים ששינו את כל  החוקים בכל הקשור אל חיפויי רצפה בבית.

כתוב תגובה

פרסומת