יונ 17, 2015
Admin

עוגת שוקולד – הדרך לאירוח נכון

אם אתם מעוניינים לארח חברים, להכין לילד עוגה לגן או להפתיע במקום העבודה עם עוגה טעימה סתם לשם הפינוק, עוגת שוקולד תמיד תתקבל בברכה.                              

עוגת השוקולד שמכונה לעיתים 'עוגה כושית' היא אחת העוגות הפופולאריות ביותר בישראל. אם בעבר, רוב הנשים נהגו להכין במשך שעות עוגות יום הולדת לילדים בגן של בתם או בנם, כיום יש מתכונים מהירים וקלים להכנה ותוך כשעה העוגה מוכנה. בנוסף, יש אפשרות לקנות עוגות שוקולד מוכנות ואיכותיות, לקשט אותן להביא לגן. קנייה מראש של עוגה חוסכת זמן ניכר ופעמים רבות גם כסף.

אירוח מושלם הוא אירוח שמצליח לקלוע לבלוטות הטעם של כל המשתתפים בו וכאשר הדברים מגיעים אל הקינוח המושלם, עוגת השוקולד המסורתית היא העוגה המושלמת. הילדים תמיד אוהבים לאכול אותה ורוב המבוגרים ייהנו ממנה לצד הקפה. גם אם מדובר על אירוח ללא ילדים, עוגה זו תהיה הקינוח המושלם, כל שצריך להחליט על סוג העוגה שיתאים לסוג האירוע אותו אתם מתכננים. אם למשל מדובר על עוגה ליום הולדת של הילד, העוגה המתאימה ביותר תהיה עוגה בחושה שעשויה שוקולד ועליה סוכריות צבעוניות ואם למשל מדובר על אירוע יום הולדת לחבר טוב או אירוע בין חברים עוגת פאי שוקולד או עוגת שמרים שוקולד יהיו אידיאליות לאירוע.

סוגים שונים של עוגות

יש סוגים שונים של עוגות שוקולד והיכרות עם כל אחת מהעגות ומהמאפיינים שלה יעזרו לכם לבחור את אותה עוגה שמתאימה בצורה מושלמת לסוג האירוח אותו אתם מתכננים. חלק מסוגי העוגות:

  • עוגת שוקולד שכבות- עוגה חגיגית שמתאימה לאירועים מיוחדים. המראה של העוגה מרשים מאוד שכן היא בנויה משכבות על שכבות של בצק איכותי וקרמים מכל מיני סוגים, אם מדובר על קרם וניל וטרפלס ואם מדובר על קרם שוקולד מריר טהור.
  • עוגת פבלובה- עוגה שמשלבת שוקולד, פבלובה, אגוזים ותותים ומתאימה לאירועים בהם אתם מעוניינים להרשים את האורחים שלכם עם קינוח אותו לא רואים יום יום.
  • טורט אגוזים- טורט עם בצק עשיר שמשלב אגוזים וממולא בקרם פטיסייר שוקולד מריר ואיכותי.
  • עוגות יום הולדת– עוגות בצורות שונות שעשויות ברובן מקרם שוקולד חלב וכל מיני קישוטי מרציפן, סוכריות צבעוניות ובובות מסוכר על העוגהץ

לסיכום, שוקולד הוא אחד מהמאכלים המתוקים האהובים ביותר ולכן עוגות שוקולד מתקבלות באהבה בכל אירוע. כל שנותר הוא לבחור את אותו מתכון עוגת השוקולד שמתאים לאירוע שלכם ולראות את החיוך הרחב מתפשט על פניהם של האורחים שלכם.

כתוב תגובה

פרסומת