יונ 20, 2015
Admin

כל מה שצריך לדעת על סגירת מרפסת

סגירת מרפסות מהווה את אחת מהדרכים הנפוצות ביותר לצורך הגדלת חלל המגורים בשטח הדירה, או לחילופין, לצורך הגדלת בית העסק. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע מקצועי בכל הנוגע להליך סגירתן של מרפסות במבני ציבור או מגורים. בנוסף, ריכזנו עבורכם מספר טיפים בנוגע לבחירת חברה המתמחה בביצוע עבודות מסוג זה.                                                     

נתחיל בנתונים בנוגע לחוקי הבנייה במדינת ישראל: ב-1 לאוגוסט 2014, נכנסה לתוקף רפרומה אשר זכתה לכינוי "רפורמת הפרגולות". רפורמה זו נועדה לצמצם למינימום את התהליך הביורוקרטי אליו נדרש עד אותו תאריך כל אדם אשר היה מעוניין להתקין בביתו: פרגולה, גדר, מחסן, גופי תאורה, מתקן חניה לאופנים ועוד. מה-1 לאוגוסט 14 (תאריך החלת הרפורמה( כל אדם יהיה מחויב בהגשת טופס דיווח בלבד אודות הקמת פרגולות, גדרות וכו, וזאת בניגוד לעבר בו הוא נדרש להיתר בנייה מטעם הוועדה המקומית לתכנון ובנייה באזור מגוריו. עם החלת הרפורמה הוחלט כי בהמשך הפטור מהיתר בנייה יינתן גם למבקשי סגירת מרפסת בשטח הדירה או בית העסק. נכון לכתיבת שורות אלו (יוני 2015) לא הוחל שינוי בנוגע לסגירת מרפסות, וכרגע החוק קובע כי: סגירת מרפסות באמצעות תריסים או חלונות איננה מצריכה היתר בניה, ורק סגירה באמצעות בנייה חדשה, כלומר הקמת קירות תמיכה תחייב קבלת היתר בנייה. יחד עם כל האמור לעיל, במידה וגם אתם מתכננים סגירה כזו או אחרת של שטח המרפסת, מומלץ לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע בכל הנוגע להיתרי בנייה.

סגירת המרפסות- כל היתרונות

סגירה של שטח המרפסת , בייחוד אם היא נעשית במסגרת עבודות אלומיניום מעמידה לרשותכם מגוון רחב של יתרונות, החל מהגדלת חלל המגורים או המסחר, דרך בידוד אקוסטי וטרמי ועד לפתרונות סגירה מהירים, חזקים ויעילים לאורך זמן. כיום, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים, בעלי דירות במבני מגורים משותפים ובעלי בתי קפה, מסעדות וכדומה, בוחרים לעשות שימוש בחומר האלומיניום לצורך סגירה של שטח המרפסת, וזאת גם בשל תהליך ההקמה המהיר, גם בשל עלויות ההקמה הנמוכות (בהשוואה לשיטות סגירה אחרות) וגם הודות לחוזקו ויכולות האיטום של חומר האלומיניום.

סגירת המרפסת באמצאות אלומיניום מיושמת על ידי מגוון רחב של חברות אלומיניום המתמחות בביצוע עבודות אלומיניום לכל מטרה. על מנת להבטיח לעצמכם עבודה מקצועית ואיכותית לאורך זמן הקפידו על מספר כללים בהליך בחירת החברה: ראשית, בדקו מהו ניסיונה המקצועי, שנית, בדקו היקף עבודות הסגירה אותן היא ביצעה לאורך השנים.

כתוב תגובה

פרסומת