יול 29, 2015
Admin

בטון מובא על כל סוגיו

הבטון המובא הוא למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי הבטון המיוצרים במפעל בטון כזה או אחר ומובאים אל אתר הבנייה באמצעות משאיות ייעודיות להובלת הבטון. היתרון בשימוש בבטון המובא טמון בעבודה שיצירתו מחוץ לאתר הבנייה חוסכת זמן ומשאבים רבים, ובנוסף, הבטון מיוצר בהתאם לצרכים השונים שלשמו מיועד הבטון.

יתרונות נוספים הנלווים לשימוש במוצרי בטון מבוא כוללים: יצירת תערובת איכותית יותר המיוצרת במפעלים מתקדמים העוסקים בנושא באופן יומיומי, מניעת בזבוז משאבים על רכישת ציוד וחומרי גלם המשמשים ליצירת בטון, צמצום הנזק הסביבתי באתר הבנייה וזאת בשל הפחתת כמות הרעש ופיזור האבק הנלווה להליך הייצור, חיסכון בהעסקת עובדים לצורך הכנת תערובת בטון ועוד. ההיסטוריה של ייצור הבטון המובא החלה עוד בשנות ה-30 של המאה הקודמת, אך רק במהלך שנות ה-60 היא החלה להיות מיושמת יותר ויותר, וזאת הודות לאמצעי התחבורה המתקדמים אשר אפשרו את הליך הובלת הבטון ממפעל הייצור אל אתרי הבנייה השונים.

בין יתר סוגי הבטון המובא המשמשים כיום לצרכי בנייה תמצאו: בטון המיועד לשימושים מבניים, בטון דחוס בעל רמת עמידות גבוהה, בטון רב נפח בעל עובי גדול במיוחד, בטון מותז המיועד ליישום בהתזה, בטון אדריכלי המיוצר בהתאם להנחיות אדריכליות כאלו ואחרות, בטון קל לשימושים מבניים, בטון סיבים הכולל בתוכו רכיבים כגון סיבים סינתטיים, סיבי פלדה ועוד, בטון עמיד שחיקה, בטון משופר אטימות, בטון לעבודות דריכה ועוד מגוון רחב של סוגי בטון המיועדים לכל צורך בנייה ושימוש כזה או אחר.

כיצד בוחרים מפעל לייצור סוגי הבטון השונים?

מפעלי בטון המתמחים בייצור סוגים שונים של הבטון המובא, מומלץ לבחור בהתאם לקריטריונים הבאים: מהו הוותק המקצועי של המפעל, מהי כמות הבטון המיוצרת על ידי המפעל מדי חודש, מה הם סוגי הבטון השונים המיוצרים במפעל והאם הם עומדים בתקני איכות כאלו ואחרים, מה היא היכולת התפעולית של המפעל והאם הוא ערוך לספק לכם את כמות הבטון הנדרשת, מה הם אמצעי התחבורה העומדים לרשות המפעל בנוגע לאספקת הבטון והובלתו לאתר הבנייה, ומעל הכול, השירות והיחס האישי לו אתם זוכים כלקוחות החברה. בנוסף לכל אלו, מומלץ לבדוק האם מפעל הבטון מספק לכם שירותי הזמנת בטון בהתאמה אישית, דבר המאפשר לכם לקבוע את תרכובת הבטון הרצויה לכם בהתאם להנחיות מהנדס או אדריכל. חשוב שתדעו: מתי, מכון התקנים הישראלי, הוא זה הקובע את הנהלים בנוגע לייצור הבטון המובא, ולכן מומלץ לבדוק האם המפעל פועל בהתאם לתקן הישראלי הנקבע על ידי מתי.

כתוב תגובה

פרסומת